امام جمعه مراغه: ایران توانایی تحریم غرب را دارد

امام جمعه مراغه: ایران توانایی تحریم غرب را دارد

امام جمعه مراغه گفت: با توجه به سهم نفت و گاز ایران در دنیا، توانایی تحریم بسیاری از کشورها به ویژه دشمنان انقلاب را داریم.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان شرقی افزود: طبق فرموده مظعم له اگر زمان آن برسد که ایران تحریم های خود راعلیه استکبار و قدرت های غرب اعمال کند، این اقدام توسط مردم و مسوولان انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: منویات رهبر معظم انقلاب همیشه چراغ راه برای شکوفایی و پیروزی انقلاب اسلامی بوده و فرمایش های معظم له در جمع مردم آذربایجان شرقی لازمه حرکت ملی در این راستاست.

امام جمعه مراغه ادامه داد: همچنین رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و بر این اساس اگر بتوانیم فرهنگ اقتصادی کشور را به سمت این مهم سوق دهیم بدون شک موفقیت های بیشتری را کسب می کنیم.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته بر اثر فشارهایی که غرب علیه ملت انجام داده با پشتیبانی مردم انقلابی سربلند شده است.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از جمله این پشتیبانی ها بوده و ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر عظمت و اقتدار خود را در این روز نمایش دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 اسفند 1393برچسب:, | 19:28 | نويسنده : شهروند مراغه ای |