برف جاده مراغه - هشترود و راه ارتباطی 140 روستای مراغه را بست

برف جاده مراغه - هشترود و راه ارتباطی 140 روستای مراغه را بست

رییس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: بارش برف و کولاک شدید، جاده مراغه - هشترود و راه ارتباطی 140 روستای این شهرستان را بست.

ناصر حمیدی : بارش برف از عصر روز گذشته در این شهرستان آغاز شده و از ساعت 22 جمعه جاده مراغه - هشترود به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید بسته شده است.

وی اظهارکرد: هم اکنون چهار گروه راهداری در این شهرستان با 60 راهدار عملیات بازگشایی جاده اصلی مراغه - هشترود را آغاز کرده اند که در صورت قطع کولاک، انتظار می رود حوزه استحفاظی این جاده تا بعد از ظهر امروز بازگشایی شود.

رییس اداره راه و شهرسازی مراغه ادامه داد: استمرار بارش برف و کولاک در برخی از نقاط به خصوص از کیلومتر 18 تا 50 از سمت مراغه به هشترود به علت قرارگیری در ارتفاع یک هزار و 800 متری از سطح دریا همچنان ادامه دارد.

حمیدی با اشاره به اینکه بیشتر جاده های اصلی روستایی نیز بسته شده و این امر منجر به قطع ارتباط بیش از 140 روستا از 165 روستای این شهرستان شده است، افزود: در 25 روستای نزدیک به شهر نیز تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی گفت: از عصر روز گذشته با همکاری پلیس راه مراغه - هشترود از تردد تمام خودروها در این جاده ممانعت شده است، به طوری که از ساعت 21 روز گذشته تمام خودروهای عبوری از این جاده خارج و رانندگانی که در مسیر گرفتار شده بودند، توسط راهداران و پلیس راهور نجات داده شدند.

حمیدی با بیان اینکه رانندگان با شماره تلفن 141 می توانند از وضعیت راه های کشور باخبر شوند، ادامه داد: هم اکنون چهار گروه راهداری متشکل از 60 راهدار در این جاده و جاده های اصلی روستایی در حال گشت زنی و کمک به خودروها هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, | 9:46 | نويسنده : شهروند مراغه ای |