تیم هندبال شهرداری مراغه با وجود درخشش صعود نکرد

تیم های هندبال « پاس همدان » و « پدافند هوایی تهران » به مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال لیگ یک آقایان باشگاههای کشور صعود کردند .
مرحله گروهی مسابقات هندبال لیگ یک آقایان باشگاههای کشور در دو گروه ( الف ) و ( ب ) در دو هفته اخیر از 17 تا 21 بهمن در کاشان و از 27 بهمن تا اول اسفند در همدان برگزار شد .
در مسابقات همدان که امروز پایان یافت ، 6 تیم پاس همدان ، شهرداری مراغه ، پدافند هوایی تهران ، هیئت هندبال کرمانشاه ، خیبر اراک و سردرود تبریز به مدت 5 روز رقابت کردند .

در دور پنجم و پایانی این رقابت ها که صبح امروز برگزار شد ، پاس همدان با نتیجه 31 - 21 نماینده اراک را از پیش رو برداشت تا با 8 امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله پایانی این مسابقات شود .
تیم پدافند هوایی تهران هم با پذیرش شکست از شهرداری مراغه 8 امتیازی ماند و با تفاضل گل کمتر به عنوان تیم دوم این گروه صعود کرد .
پیش از این
در گروه ( الف ) که با حضور تیم های هیئت هندبال شهرکرد ، هیئت هندبال فیروز آباد فارس ، ثامن الحجج سبزوار ، نفت آبادان و شهرداری کاشان به میزبانی کاشان برگزار شده بود ، تیم های فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و فیروزآباد به مرحله نهایی صعود کرده بودند .
در مرحله نیمه نهایی ، تیم های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و فیروزآباد فارس در گروه ( الف ) و پاس همدان و پدافند هوایی تهران در گروه ( ب ) مصاف خواهند داد تا در پایان سه تیم برتر جواز حضور در مسابقات هندبال لیگ برتر آقایان باشگاههای کشور را کسب کنند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, | 9:49 | نويسنده : شهروند مراغه ای |