حمایت گفتاری بدون عمل از هنرمندان برای رشد این عرصه کافی نیست

مسوول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی:

حمایت گفتاری بدون عمل از هنرمندان برای رشد این عرصه کافی نیست

مسوول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی گفت: حمایت گفتاری بدون عمل مسوولان از هنرمندان برای رشد و تعالی این عرصه کافی نیست.

 
محمد اسکندری روز دوشنبه در آیین پایانی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان این استان با اشاره به اینکه هنر باید درقالب اندیشه انقلابی به مخاطب ارایه شود، افزود: توجه و حمایت عملی و میدانی مسوولان و متولیان فرهنگ و هنر از هنر اسلامی و انقلابی ضروری است.


وی اظهار کرد: حمایت عملی مسوولان و متولیان امر از قشر هنرمندان بسیجی و متعهد جامعه به عنوان تکلیفی اثرگذار موجب رشد و تعالی آنان می شود.

مسوول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی ادامه داد: صرف هزینه و حمایت از هنر انقلابی و اسلامی به عنوان ابزاری فرهنگی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان، در راستای صیانت از آرمان های نظام انجام می شود.

اسکندری یادآوری کرد: حمایت های گفتاری و برنامه ای از هنرمندان متعهد در سطح جامعه و هنرمندانی که به دنبال مطالبات، آرمان ها و ارزش های متعالی اسلام و انقلاب هستند، کافی نیست.

وی گفت: تشویق هنرمندان جوانی که در عرصه هنر متعهد و انقلابی تلاش می کنند، موجب افزایش انگیزه آنان برای فعالیت در این عرصه می شود.

شهردار مراغه نیز در این آیین گفت: هر تمدنی برای جاودانه شدن باید در راستای ارتقای هنر و هنرمندی تلاشی پویا داشته باشد.

نادر ابراهیمی افزود: مدیریت شهری مراغه تلاش می کند با حمایت از هنرمندان، هنر و فرهنگ این شهرستان را در راستای این اهداف تقویت کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین با اشاره به اینکه فرهنگ اسلامی و انقلابی باید مبتنی بر تفکر و فرهنگ علوی و فاطمی و مکتب و راه امام راحل و رهبری باشد، گفت: استفاده از هنر برای سعادت اخروی بشری، نورانیت زندگی و گسترش آرمان های انقلاب اسلامی ضروری است.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده با اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگ و هنر، افزود: هنرمندان متعهد به آرمان های جامعه و انقلاب اسلامی علاوه بر حرکت در مسیر سعادت بشری باید در راستای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی نیز گام بردارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندارکاران فیلم شیار، یادآوری کرد: براساس منویات معظم له هنر اسلامی و انقلابی باید با تعهد، انسجام ، ابتکار و نوآوری و بر اساس زیباشناختی و هوشمندانه باشد.

در این مراسم از 19 نفر از هنرمندان بسیجی که موفق به کسب مقام در هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی شده بودند و 22 هنرمند شرکت کننده در مسابقه سی و ششمین بهار انقلاب شهرداری مراغه با اهدای جوایز تجلیل شدند.

هفتمن جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی با عنوان تجلی حقیقت و زیبایی به میزبانی مراغه در مجتمع فرهنگی هنری عبدالقادر مراغی برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

طوبی مرادی
ساعت16:19---12 اسفند 1393
وب خیلی خوبی دارید موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 اسفند 1393برچسب:, | 11:39 | نويسنده : شهروند مراغه ای |