تعمیق آگاهی اعتقادی در دانشجویان رسالت نهاد نمایندگی رهبری است

امام جمعه مراغه:

تعمیق آگاهی اعتقادی در دانشجویان رسالت نهاد نمایندگی رهبری است

امام جمعه مراغه گفت: تعمیق آگاهی اعتقادی دانشجویان از مهمترین رسالت های نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه هاست.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز یک شنبه در آیین تودیع و معارفه مسوول نهاد رهبری در دانشگاه مراغه افزود: این نهاد رسالت خطیری در تحقق دانشگاه اسلامی در جهت تبیین ارزش های دینی و تعمیق آگاهی اعتقادی دانشجویان و دانشگاهیان بر عهده دارد.

وی با تاکید بر ایجاد و تقویت روحیه تحرک و مشارکت فعال دانشجویان و دانشگاهیان در فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه و دانشگاه ها، اظهار کرد: نهاد رهبری در دانشگاه ها باید با اهتمام و جدیت نسبت به برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی و ارتباط با نهادها و تشکل های دانشجویی اقدام کند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: نهاد رهبری باید در ایجاد ارتباط با استادان و نیروهای فرهنگی و مذهبی، گسترش فضای معنوی در دانشگاه ها، رشد فضایل اخلاقی و بینش سیاسی و حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی گام های موثری بردارد.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: حاکمیت بخشیدن به ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی ضروری است و مقابله با ترویج عقاید و افکار انحرافی و هجوم فرهنگی و تقویت روح خودباوری و استقلال فکری از جمله تکالیف مهم فعالان نهاد رهبری در دانشگاه هاست.

در این آیین حجت الاسلام محمد جلیلی به عنوان مسوول نهاد رهبری در دانشگاه مراغه معرفی و از تلاش های حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده قدردانی شد.

چهار هزار دانشجوی دختر و پسر در سه رشته مقطع دکتری، 26 رشته مقطع کارشناسی ارشد، 18 رشته مقطع کارشناسی پیوسته، دو رشته کارشناسی ناپیوسته و یک رشته کاردانی در دانشگاه مراغه تحصیل می کنند.

دانشگاه مراغه از سال 1370 با عنوان آموزشکده کشاورزی کار خود را آغاز کرده و در سال 91 به دانشگاه ارتقا یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 اسفند 1393برچسب:, | 10:3 | نويسنده : شهروند مراغه ای |