دادستان: مراغه برای دومین سال پیاپی شاهد چهارشنبه آخرسالی آرام بود

دادستان: مراغه برای دومین سال پیاپی شاهد چهارشنبه آخرسالی آرام بود

دادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت: این شهرستان برای دومین سال پیاپی شاهد چهارشنبه آخر سال آرام و بدون هیچ گونه حادثه ای بود.

علی دلداری  با قدردانی از زحمات تمام نیروهای خدماتی و انتظامی این شهرستان، افزود: در چهارشنبه آخر سال با وجود آماده باش تمام نهادهای خدماتی از جمله نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس و بیمارستان ها، شب و روز گذشته هیچ گونه حادثه ای رخ نداد و مصدومیتی گزارش نشد.

وی اظهار کرد: رعایت مردم، آگاه سازی جوانان و نوجوانان توسط رسانه ها و هشدار نیروی انتظامی به اخلال گران نظم و امنیت در این روزها، از عوامل سپری شدن چهارشنبه آخر سال با آرامش و سلامتی در این شهرستان بود.

وی از مردم و تلاش های فرماندار، نیروی انتظامی، رسانه ها، آتش نشانی، اورژانس و دستگاه های ذیربط که با هشدارها و آگاهی های لازم از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کردند، قدردانی کرد.

نهادهای خدماتی مراغه از جمله آتش نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس 115، بیمارستان ها و جمعیت هلال احمر این شهرستان به منظور کاهش آسیب های حوادث چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل بودند.

عوامل نیروی انتظامی نیز ماه گذشته همزمان با آغاز اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد محترقه موفق به کشف بیش از 48 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرقانونی در این شهرستان و دستگیری 11 نفر شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:, | 16:38 | نويسنده : شهروند مراغه ای |