نماینده مجلس: همدلی و همزبانی دولت و ملت در امور داخلی و خارجی مدنظر رهبری است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی حاکمیت و ملت درامور داخلی و خارجی بویژه مذاکره هسته ای، اقتصاد و انتخابات سال 94 از مهمترین محورهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال است.

مهدی دواتگری  افزود: درسال جاری به علت مواجهه دولت و مردم با این سه مناسبت اساسی و مهم کشور، رهبر معظم انقلاب شعار سال جدید را 'ملت و دولت، همدلی و همزبانی' نام گذاری کردند.

وی با تاکید بر تلاش مردم و مسوولان برای تحقق این شعار، اظهارکرد: دولت و مردم باید با همکاری و اتحاد خود برای تحقق این شعار تلاش کرده و مانع از رسیدن دشمنان به اهداف خود شوند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون مذاکره هسته ای به مرحله خاصی رسیده و تصمیم های تیم ایرانی در راستای سیاست های کلی نظام و ابلاغی رهبری است، ادامه داد: به طور حتم هرگونه توافقی که در این مذاکره ها انجام شود، نمی تواند خارج از سیاست های کلی نظام باشد.

دواتگری یادآوری کرد: هم اکنون نتیجه گیری در این مذاکره ها نیازمند وحدت و همدلی حاکمیت (تمام نهادهای دولتی و حکومتی) و مردم بوده تا بتوان علاوه بر بهره گیری از آن به نفع انقلاب اسلامی از تفرقه افکنی دشمنان در داخل کشور جلوگیری کرد.

وی گفت: ارتقای توان اقتصادی کشور به عنوان دومین مساله امسال مطرح بوده و باید در تحقق نام گذاری سال های گذشته، از سوی حاکمیت برنامه های منسجم در این زمینه ارایه و اجرا شود تا با همدلی و همکاری مردم در این عرصه، تولید و مصرف تولیدات داخلی افزایش یابد.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: در روزهای پایانی امسال، دو واقعه مهم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در پیش رو است و دشمنان سعی می کنند با برنامه ریزی خود، انسجام، وحدت و همزمانی مردم با این انقلاب را از بین برده و اهداف خود را پیش ببرند.

دواتگری ادامه داد: مردم و حاکمیت باید به منظور مقابله با توطئه دشمنان، همدل و همزبان باشند تا به منظور پیگیری منافع ملی و مطالبات مردمی در هر دو مجلس، نمایندگانی مومن، متدین و متخصص انتخاب شوند.

وی گفت: لازمه انتخاب این گونه افراد، برخورداری از بصیرت، فضیلت و وحدت بین گروه های سیاسی و پرهیز از اختلاف افکنی و درگیری سیاسی بین گروه هاست.



نظرات شما عزیزان:

حسین زاده
ساعت21:48---9 فروردين 1394
با سلام جناب آقای آقاجانی
مطالبتون جالب بود اما ای کاش همانطوری که در اخبار مربوط به خبرگزاری فارس کپی رایت را رعایت می کنید در اخبار مربوط به خبرگزاری ایرنا نیز این قانون را رعایت میکردید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:, | 9:6 | نويسنده : شهروند مراغه ای |