مفهوم شعار همدلی و همزبانی، تلاش دوچندان دولت با پشتیبانی ملت است

مفهوم شعار همدلی و همزبانی، تلاش دوچندان دولت با پشتیبانی ملت است

امام جمعه مراغه گفت: مفهوم شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی به معنای تلاش دوچندان دولت برای ارایه خدمات بیشتر به مردم با حمایت و پشتیبانی ملت است.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: این شعار به معنای کمک بیشتر از گذشته دولت به مردم و همراهی و همدلی مردم با دولت است.

وی اظهار کرد: همان طور که دولت تاکنون برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده است، از سال جاری نیز باید همت خود را در این جهت بیشتر و با همتی دوچندان نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کند و مردم نیز باید از دولت حمایت کنند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه افرادی که در میدان مقدم خدمت به نظام قرار دارند، نیازمند حمایت همه جانبه مردم هستند، ادامه داد: حمایت مردم موجب دلگرمی و تشویق تمام خدمتگزاران جمهوری اسلامی می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: مفهوم شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی، همفکری و مصلحت اندیشی همه آحاد جامعه برای ارتقای نقاط قوت و رفع مسائل و مشکلات کلان نظام جمهوری اسلامی است.

وی مهمترین مساله پیش روی نظام جمهوری اسلامی را مذاکره با گروه 1 + 5 در خصوص مسایل هسته ای اعلام کرد و گفت: گروه ایرانی هم اکنون در خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی است و اگر از سوی مردم حمایت و پشتیبانی نشود نتیجه قابل قبولی را بدست نخواهد آورد.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای روی کار آمدن، خدمات خود را بر اساس پشتیبانی مردم از آرمان های این انقلاب ارایه می دهد و شعار امسال یادآور این موضوع است.

منبع خبر : ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 فروردين 1394برچسب:, | 12:7 | نويسنده : شهروند مراغه ای |