پیروزی تیم مذاکره کننده کشورمان درسایه مقاومت مردم به دست آمد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پیروزی تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران درسایه مقاومت و وحدت مردم و تلاش های رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان به دست آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی پورمحمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با تبریک موفقیت تیم مذاکره کننده کشورمان و با بیان اینکه مذاکرات هسته ای نفس گیر در دور دوم در ۹ روز گذشته در لوزان توسط سربازان کشورمان در تیم مذاکره کننده و با تلاش های خستگی ناپذیر آنان انجام شد، افزود: آنها بالاخره توانستند با دیپلماسی به اهداف مشخص خودمان برسیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده از حقانیت ما دراستفاده از انرژی هسته ای دفاع کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب در تمام مراحل گفتگوها در جریان امور بود و بیانیه هسته ای زیر نظر رهبری و با حفظ حقوق ملت و نظام انجام شد.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه تمام تصمیم های تیم ایرانی در این مذاکره ها زیر نظر رهبر معظم انقلاب انجام شده، اظهار داشت: باید از این پس برای تبدیل این بیانیه به توافق نهایی تلاش کرد.

وی با بیان اینکه تلاش های اعضای این تیم به دنیا ثابت کرد که ما به دنبال استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای هستیم، افزود: مذاکرات هسته ای به خوبی پیش رفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری سپس با محکوم کردن حمله جنگنده های هوایی آل سعود به کشور یمن ابراز داشت: عربستان با تحریک آمریکا و دیگر سردمداران ظلم و جور به جنگ مسلمانان یمن رفت ولی بدون شک از این جنگ سودی جز رسوایی نخواهد برد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394برچسب:, | 18:2 | نويسنده : شهروند مراغه ای |