416 اثر به سومین جشنواره نثر معاصر مراغه ارسال شد

416 اثر به سومین جشنواره نثر معاصر مراغه ارسال شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: 416 اثر از استان های مختلف به دبیرخانه سومین جشنواره نثر معاصر این شهرستان ارسال شده است.

احمد دادرس فیاضی  افزود: این تعداد اثر در بخش های مختلف داستان کوتاه، داستانک، نثر ادبی، نقد داستان و پژوهش بوده و هم اکنون توسط هیات داوران درحال بررسی است.

وی اظهار کرد: این تعداد اثر شامل 209 داستان کوتاه، 94 داستانک، 101 نثر ادبی 101 و 12 نقد داستان و پژوهش است.

دادرس فیاضی یادآوری کرد: این جشنواره در چهار محور با موضوع های ادبیات بومی آذربایجان، نماز و نیایش، عفاف و حجاب، داستان های قرآنی، حماسه هشت سال دفاع مقدس و موضوع آزاد برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ عمومی و توسعه کمی و کیفی فعالیت ها درفضاهای فرهنگی، ترویج و اشاعه هنر نثر نویسی و بسترسازی لازم برای فعالیت های ادبی میان تمام اقشار جامعه برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره نثر معاصر مراغه 29 اسفند سال گذشته بود و زمان برگزاری آن نیز اردیبهشت سال جاری اعلام شده است.

دومین جشنواره نثر ادبی معاصر مراغه نیز در خرداد سال گذشته در چهار قالب داستان کوتاه، داستانک، نثر ادبی و نقد و پژوهش داستان در محورهای داستان های قرآنی، سیمای پیامبر اسلام (ص)، حماسه هشت سال دفاع مقدس و موضوع آزاد برگزار شد.

برای دبیرخانه دومین جشنواره، 309 اثر از هنرمندان کشور ارسال شده بود.

منبع : ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:, | 8:50 | نويسنده : شهروند مراغه ای |