دادستان مراغه:مردم از دامن زدن به شایعات در مورد قتل دو سابقه دار خودداری کنند

دادستان مراغه:مردم از دامن زدن به شایعات در مورد قتل دو سابقه دار خودداری کنند

دادستان عمومی و انقلاب مراغه خواستار خودداری مردم از دامن زدن به شایعات در مورد قتل دو سابقه دار در این شهرستان شد.

علی دلداری  با اشاره به قتل دو سابقه دار در پی درگیری با همدیگر در روز 13 فروردین ماه جاری اعلام کرد: در جریان این قتل هیچ گونه خسارت مالی و جانی به ماموران پلیس وارد نشده است.

وی اظهار کرد: گروهی از دوستان و آشنایان هر کدام از مقتول ها پس از شنیدن خبر قتل آن ها به منظور ابراز احساسات مبادرت به انجام رفتارهای ناهنجار و اخلال درنظم عمومی کرده و به بیمارستان های شهید بهشتی و امیرالمومنین (ع) محل اعزام این افراد مراجعه کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه ادامه داد: پلیس بر حسب وظیفه ذاتی خود و برای تامین امنیت بلافاصله مداخله و پنج نفر از این افراد دستگیر و هم اکنون در بازداشت بسر می برند.

دلداری یادآوری کرد: لازم است با توجه به اعاده فوری امنیت محل و دستگیری عوامل مربوط در موضوع اخلال در نظم عمومی توسط پلیس، مردم از دامن زدن به شایعات در این زمینه خودداری کنند.

وی گفت: عید امسال از امن ترین عیدها در این شهرستان بود به طوری که در این ایام تصادفات جاده ای منجر به فوت روی نداد و جرایم مربوط به سرقت کاهش چشمگیری یافته بود.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه در تشریح وقوع قتل دو سابقه دار به نام های ' پ . ر ' و 'ی . و' یادآوری کرد: عصر روز 13 فروردین سال جاری گزارشی مبنی بر وقوع قتل عمد به دادسرای این شهرستان واصل شد که با بررسی اولیه صحت خبر مورد تایید قرار گرفت.

دلداری ادامه داد: بعد از بررسی تکمیلی مشخص شد در زمان یاد شده فردی بنام 'پوریا.ر' با حضور در محل کسب و کار 'یونس.و' بر سر اختلاف جزیی قبلی مربوط به چند ماه گذشته با هم درگیر شده اند.

وی با اشاره به اینکه در این درگیری هر دو مسلح به سلاح سرد ' چاقو ' بودند، گفت: آن ها همدیگر را به شدت مضروب کرده بودند که اقدامات پزشکی برای نجات آن ها نتیجه بخش نشده بود.

دلداری ادامه داد: در بررسی کامل پزشکی قانونی بر روی اجساد این دو نفر، علت مرگ اصابت ضربات چاقو اعلام و جواز دفن هر دو جسد صادر و پس از تحویل به خانواده ها دفن شده اند.

منبع : ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:, | 8:47 | نويسنده : شهروند مراغه ای |