خدمات رفاهی به 35 هزار زائر بقاع متبرکه در ایام نوروز ارایه شد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه:

خدمات رفاهی به 35 هزار زائر بقاع متبرکه در ایام نوروز ارایه شد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه از ارایه خدمات رفاهی و فرهنگی به 35 هزار زائر بقاع متبرکه این شهرستان در اجرای طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در ایام نوروز خبر داد.

حجت الاسلام جعفر جنتی گفت: ای طرح در دو بقعه امامزاده ابراهیم و محمد (ع) این شهرستان اجرا شد.

وی اظهار کرد: زایران علاوه بر زیارت این امامزاده ها از خدمات فرهنگی مانند دفاتر پاسخ گویی به مسایل شرعی، نمایشگاه های آرامش بهاری، غرفه های عفاف و حجاب و ویژه کودک و نوجوان و زایر سرای امامزاده ابراهیم (ع) بهره مند شدند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه با اشاره به اینکه استقبال زائران از این امامزادگان در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش یافت، ادامه داد: در سال گذشته در این طرح ها حدود 25 هزار گردشگر از این خدمات بهره مند شده بودند.

حجت الاسلام جنتی از بهره مندی دو هزار زائر گردشگر از خدمات رفاهی زایر سرای امامزاده چکان خبر داد و گفت: این مسافران از استان های همجوار آذربایجان شرقی، اصفهان، شیراز و قزوین به مراغه سفر کرده اند.

طرح ویژه نوروز در بقاع متبرکه امامزادگان سید ابراهیم و محمد (ع) مراغه با عنوان طرح آرامش بهاری درسوگ یاس نبوی به مناسبت تعطیلات نوروزی از 28 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین ماه جاری و سوگواره یاس نبوی همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از دوم تا هفتم فروردین ماه جاری برگزار شد.

امامزاده های سید ابراهیم (ع)، سید محمد (ع)، بی بی هاجر (س) علی آباد و شهیدین، بقاع مبترکه و امامزاده های شاخص این شهرستان است.

منبع خبر : ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:, | 9:56 | نويسنده : شهروند مراغه ای |