دستگیری مدیر متخلف شبکه اجتماعی تلفن همراه در مراغه
توسط رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی اعلام شد
دستگیری مدیر متخلف شبکه اجتماعی تلفن همراه در مراغه

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که چندین گروه ادمین خلاف عفت و اخلاق عمومی در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه راه‌اندازی و آنها را مدیریت می‌کرد در مراغه شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: دستگیری مدیر متخلف شبکه اجتماعی تلفن همراه در مراغه
 

محمد قاسملو  صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در یکی از شبکه اجتماعی تلفن همراه اقدام به راه‌اندازی و اداره گروه‌های خلاف عفت و اخلاق عمومی با چندین نام مختلف کرده و  اقدام به جذب افراد در گروه‌های مذکور می‌کند که با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا شهرستان مراغه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های تخصصی، علمی و فنی مشخص شد که ایجاد کننده گروه‌های مذکور فرد مشخصی است که در شبکه‌های اجتماعی دیگر تلفن همراه نیز فعالیت دارد که با روش‌های علمی و تخصصی مشخصات متهم کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی مشخص شد متهم ساکن شهرستان مراغه است که هنگام عزیمت از مسیر تبریز به تهران با اخذ دستور قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل شود.

به گفته وی، متهم در مواجهه و رویارویی با ادله و مدارک جمع آوری شده در همان ابتدای تحقیقات و بازجویی راهی جز اقرار نیافته و به جرم خود اعتراف و بیان داشت که مدیر این گروه‌ها بوده و هدف وی صرفاً سرگرمی و وقت‌گذرانی بوده و اینک از کرده خود پشیمان است.

قاسملو معتقد است، متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود به هیچ عنوان تصاویر خصوصی و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه بارگذاری نکنند و حتی تصاویر خصوصی و خانوادگی خود را در داخل تلفن‌های همراه یا دستگاه‌های جانبی قابل حمل که معمولاً در پیش افراد است ذخیره نکنند چون احتمال مفقودی و دسترسی افراد ناباب به این تصاویر وجود دارد.

بر مبنای این گزارش، قاسملو به اقشار مختلف جامعه توصیه کرده است که در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه و گروه‌های غیراخلاقی فعالیت نکرده و شرکت نداشته باشند چون علاوه بر تأثیرات بسیار سوء در روابط خانوادگی و روان افراد بعضاً دارای عناوین مجرمانه بوده و مستوجب مجازات است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, | 11:13 | نويسنده : شهروند مراغه ای |