حرکت و گفتاری که روح اعتماد به کارگزاران را متزلزل کند، خیانت است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

حرکت و گفتاری که روح اعتماد به کارگزاران را متزلزل کند، خیانت است

 فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید بر حفظ روحیه همدلی، هر حرکت و گفتاری که روح اعتماد مردم به کارگزاران و مسوولان نظام را متزلزل و اندک خللی در این پشتیبانی وارد کند، حرام شرعی و خیانتی نابخشودنی است.

 

سرهنگ اکبر شالچی زاده  در دیدار با کارکنان پایور این فرماندهی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: رمز موفقیت مسوولان، پشتیبانی ملت از آن ها و وجود اعتماد متقابل بین دولت و مردم است.

وی وجود همدلی، اعتماد و پشتوانه مردمی مسوولان را زمینه ساز رونق و پیشرفت پایدار جامعه خواند و اظهار کرد: در این راستا، ایجاد و تقویت اعتماد متقابل بین ملت و دولت به عنوان شرط تحقق همکاری و همدلی بین ملت و مسوولان، نیازمند درک مطالبات به حق مردمی در شرایط حساس کنونی است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی بر این نکته که هم دولت باید توانایی ها و مطالبات ملت را قبول داشته و هم ملت به مسوولان اعتماد کند، تاکید کردند و این امر را پایه اساسی شکل گیری همدلی و همزبانی در کشور برشمردند.

شالچی زاده یادآوری کرد: بر این اساس، نام گذاری سال 94 فرصتی مغتنم برای مجموعه قوای کشور و بویژه دولت به عنوان سکاندار اجرایی کشور و ملت ایران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است تا با تکیه بر رهنمودهای رهبری و با حفظ همدلی و انسجام گام های مهم و بزرگ در مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی بردارند.

وی گفت: وجود همدلی بین ملت و مسوولان موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و مصونیت بخشی به ارکان آن در برابر فشارهای دشمنان می شود.

منبع : ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, | 13:14 | نويسنده : شهروند مراغه ای |