نیروهای مسلح در مراغه توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند

نیروهای مسلح در مراغه توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند

همزمان با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح مستقر در مراغه با شرکت در آیین رژه، توان رزمی و دفاعی خود را برای مقابله با دشمنان و ایجاد اطمینان و دلگرمی مردم انقلابی به نمایش گذاشتند.

 

یگان های نمونه پیاده و موتوری، موشکی، پدافند هوایی و کاتیوشای گروه 11 توپخانه، تیپ دو و پشتیبانی منطقه چهار ارتش جمهوری اسلامی مستقر در مراغه و یگان های نمونه پیاده و موتوری سپاه و بسیج ناحیه و نیروی انتظامی شرکت داشتند.

نیروهای مسلح شرکت کننده در این آیین با عبور از مقابل کلام الله مجید، تمثال امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، یادمان شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس و جایگاه فرماندهان و مسوولان، با فرمانده کل قوا و آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

نیروهای مسلح شرکت کننده در آیین رژه با احترام به شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

یگان های حاضر در این آیین با به نمایش گذاشتن توان رزمی و دفاعی خود، شکوه و پایداری انقلاب اسلامی را در برابر دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند.

تیپ مستقل 221 شهید خسروتاش، گروه 11 توپخانه و پشتیبانی منطقه چهار ارتش جمهوری اسلامی در پادگان امام رضا (ع) و نیروی انتظامی و سپاه ناحیه مراغه یگان های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مستقر در این شهرستان هستند.

arteshartesh_2

artesh_3artesh_4

artesh_5artesh_6



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394برچسب:, | 13:36 | نويسنده : شهروند مراغه ای |