طلاب مراغه کلاسهای خود را تعطیل کردندو تجمع دانشجویان دانشکده کشاورزی در اعتراض به جنایات آل سعود

طلاب حوزه‌های علمیه حضرت امیرالمومنین علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) مراغه با تجمع در مسجد جامع این شهر با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود بمباران مردم بی‌دفاع یمن توسط آل‌سعود را محکوم کردند.
طلاب مراغه در ادامه با قطعنامه‌ای سکوت مجامع بین‌المللی را محکوم و خواستار پایان حملات هوایی آل‌سعود به مردم بی‌دفاع یمن شدند.
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در این تجمع با محکوم کردن جنایت‌های آل‌سعود در یمن و برخی کشورهای منطقه گفت: سعودی‌ها با پول مسلمانان بلای جان کشورهای مسلمان منطقه شده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی افزود: آنچه که امروز در سوریه، عراق و یمن اتفاق افتاده نقشه آمریکا و صهیونیست‌ها است که توسط  آل‌سعود اجرا می‌شود.
وی، مشارکت نکردن برخی کشورهای منطقه از جمله پاکستان و مصر در جنایت سعودی‌ها در یمن را نشانه حقایت مردم یمن دانست.
امام جمعه مراغه خواستار واکنش جامعه جهانی نسبت به جنایت‌های آل‌سعود در یمن شد.

همچنین دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه با تجمع در موطه این دانشکده ، جنایات آل سعود را کردند

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه با تعطیلی کلاس‌های درس و تجمع در محوطه این دانشکده حمله عربستان به یمن و هتک حرمت به عمره‌گزاران خانه خدا را محکوم کردند.

تجمع کنندگان ضمن ابراز انزجار از رفتارهای ناشایست آل‌سعود با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود جنایت‌های آل‌سعود در به شهادت رساندن مردم یمن را محکوم کردند.

دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه با قرائت بیانیه‌ای خواستار مجازات عاملان هتک حرمت به عمره‌گزاران ایرانی و پیگیری جدی مسئولان شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:, | 11:31 | نويسنده : شهروند مراغه ای |