نماینده مجلس: دولت و مجلس به دنبال حمایت از کارگر و کارفرماست

نماینده مجلس: دولت و مجلس به دنبال حمایت از کارگر و کارفرماست

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس به دنبال حمایت از حقوق کارگر در کنار حقوق کارفرمایان است.

kargar_2

مهدی دواتگری روز جمعه در آیین جشن روز کارگر در مجتمع صنعتی کاوه سودا افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، کارگران و کارفرمایان مهمترین رکن در تحقق این شعار هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به این اهداف، مجلس شورای اسلامی در کنار دولت جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را در راستای حفظ حقوق کارگران با حمایت و تقویت کارفرمایان در راستای ارتقای بهره وری تولیدات داخلی انجام می دهد.

نماینده مردم مراغه و عحب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه گذاران در اصل حمایت از کارگران در راستای ضمانت شغلی آنان است، ادامه داد: تصویب و اجرای قانون کار در کشور اقدامی جدی برای حمایت از کارگران و کارفرمایان است.

دواتگری همچنین با اشاره به اینکه مجتمع صنعتی کاوه سودا در مراغه بزرگترین مجموعه اشتغالزایی این شهرستان است، گفت: این مجموعه کارخانه کاغذ سازی این شهرستان را که با 900 میلیارد ریال بدهی خریداری کرده و به دنبال تغییر کاربری آن است.

وی یادآوری کرد: هم اکنون دست اندرکاران این مجتمع صنعتی و مسوولان این شهرستان تلاش می کنند تا هرچه سریعتر این مجموعه را راه اندازی و تولیدات خود را افزایش دهند.

فرماندار مراغه نیز در این آیین، حمایت از کارگران را حمایت از نظام خواند و گفت: کارگران پای نظام ایستاده اند و این قشر زحمتکش همه سختی های نظام را به دوش کشید تا جمهوری اسلامی به پیروزی و استقلال برسد.
kargar_1
ظفر محمدی افزود: کارگران قشر آسیب پذیر جامعه بوده و حمایت از این قشر، حمایت از نظام است.

کارخانه کاوه سودای مراغه در سال 82 با 500 نفر اشتغالزایی مستقیم به بهره برداری رسید و از آن سال تاکنون با توسعه کارخانه در بخش های مختلف از جمله راه اندازی کارخانه آسافلوت و تولید شیشه رفلکس و آیینه و فعال کردن 22 واحد معدنی، دو هزار و 200 فرصت شغلی مستقیم و چهار هزار فرصت شغلی غیر مستقیم در این شهرستان ایجاد کرده است.

گروه تولیدی کاوه از 30 سال گذشته فعالیت خود را در صنعت شیشه سازی کشور آغاز کرده و هم اکنون دارای 20 کارخانه بزرگ در سطح کشور بوده که روزانه حدود سه هزار تن انواع شیشه در این کارخانه ها تولید می شود.

این گروه تولیدی هم اکنون در تولید انواع شیشه و آیینه رتبه اول غرب آسیا را دارد.

kargar_3

kargar_6



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394برچسب:, | 16:52 | نويسنده : شهروند مراغه ای |