شش مددجو با رضایت شاکیان از زندان مراغه آزاد شدند

رییس زندان مراغه:

شش مددجو با رضایت شاکیان از زندان مراغه آزاد شدند

 رییس اداره زندان مراغه گفت: با مساعدت واحد مددکاری ، شش مددجوی این زندان با اخذ رضایت از شاکیان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) آزاد شدند.

رحیم فلاح با اشاره به سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان علی (ع) که به عنوان روز مددکار نیز نام گذاری شده است، افزود: سه نفر از مددجویان به علت نزاع دسته جمعی و سه نفر نیز به علت محکومیت پرداخت دیه از بابت ضرب و جرح در این زندان بسر می بردند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری حدود 30 مورد رضایت برای مددجویان زندان مراغه اخذ شده که برخی از آن ها منجر به آزادی و برخی دیگر نیز به علت محکومیت های مختلف و دولتی پس از اتمام مدت محکومیت از زندان آزاد می شوند.

رییس زندان مراغه همچنین از اخذ مدرک فنی و حرفه ای 14 نفر از مددجویان این زندان خبر داد و گفت: این مددجویان در دوره های استاد شاگردی رشته قالیبافی دستی در زندان این شهرستان موفق به سپری کردن دوره شده اند.

فلاح یادآوری کرد: این اداره دارای دو کارگاه قالیبافی است و مددجویان پس از آموختن مهارت های لازم، موفق به دریافت گواهی صلاحیت حرفه ای می شوند.

آزمون های این دوره توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای مراغه برگزار و گواهینامه های صلاحیت حرفه ای برای مددجویان نیز از همان مرکز صادر می شود.

منبع : ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394برچسب:, | 8:43 | نويسنده : شهروند مراغه ای |