پاسداری از ارزش های انقلاب مهمترین رسالت سپاه پاسداران است

امام جمعه مراغه:

پاسداری از ارزش های انقلاب مهمترین رسالت سپاه پاسداران است

 امام جمعه مراغه گفت: پاسداری از ارزش های انقلاب مهمترین و خطیرترین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز سه شنبه در دیدار کارکنان سپاه ناحیه مراغه، به مناسبت هفته عقیدتی افزود: روحیه جهاد و شهادت به عنوان ویژگی بارز در کنار ولایتمداری و بصیرت همواره با سپاه و بسیج بوده است.

وی اظهار کرد: وجود فضای معنوی و اعتقادی در سپاه ، این نهاد مقدس را تبدیل به نهادی برای صیانت از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

امام جمعه مراغه ادامه داد: اگر امروز مرزهای اعتقادی نظام اسلامی تهدید شود، سپاه با روحیه جهادی خود در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه ایستادگی می کند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به هفته معلم و هفته عقیدتی اضافه کرد: شهادت شهید آیت الله مرتضی مطهری ضایعه ای بزرگ برای انقلاب اسلامی بود، چرا که آثار و برکات این شهید پس از شهادتش نیز ادامه دارد.

وی افزود: اکنون نیز سپاه و بسیج با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب و تفکر اسلامی که بخشی از آن در آثار شهید مطهری آمده، با آمادگی کامل در زمینه های فرهنگی و تخصصی در بالاترین درجه رشد و بالندگی قرار دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این دیدار گفت: ولایتمداری ، بصیرت مالک اشترگونه و ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب از ویژگی های بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام فیضی زاده افزود: دشمن شناسی، هوشیاری، گفتمان سازی، آرمان آفرینی و تشخیص حق و باطل از شاخصه های پاسداری در کلام رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به هفته معلم اظهار کرد: سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان آغاز هفته عقیدتی نام گرفته و تبیین و ترویج تفکر اسلامی و انقلابی از دیدگاه آن عالم بزرگ در برنامه های این هفته مورد تاکید قرار می گیرد.

منبع : ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394برچسب:, | 12:38 | نويسنده : شهروند مراغه ای |