امام جمعه مراغه: پاسداری افتخار و رسالتی بزرگ برای پاسداران در نظام اسلامی است

امام جمعه مراغه: پاسداری افتخار و رسالتی بزرگ برای پاسداران در نظام اسلامی است

 امام جمعه مراغه گفت: پاسداری، افتخار و رسالتی بزرگ برای پاسداران سپاه در نظام اسلامی است.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز شنبه در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه مراغه به مناسبت روز پاسدار افزود: حراست از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، رسالت بزرگ پاسداران است.

وی اظهار کرد: رصد مشکلات جامعه و حضور فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و صحنه های بزرگ جامعه از رسالت های مهم سپاه و پاسداران ولایتمدار نظام اسلامی است.

امام جمعه مراغه ادامه داد: پاسداران به عنوان شجره طیبه برای پاسداری از آرمان های اسلامی و انقلابی در هر نقطه از جهان که نیاز باشد، نقش آفرینی خواهند کرد.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: امام راحل (ره) با درایت حکیمانه خود این شجره را پایه گذاری و تاسیس کرده و مردم و نظام اسلامی اکنون از برکات آن بهره مند هستند.

وی گفت: روز میلاد امام حسین (ع) سرور شهیدان که خود پاسدار و حافظ حدود الهی بود، به عنوان روز پاسدار نامیده شده و مایه افتخار برای پاسداران است.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: اکنون انقلاب اسلامی دردوران طلایی خود بوده و به پشتوانه مردم، رهبری های داهیانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب در اوج اقتدار قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این دیدار گفت: سپاه پاسداران به عنوان نهادی مقدس هرگز از مردم و روحانیت فاصله نگرفته و در صیانت از ارزش ها و آرمان اسلامی و انقلابی و ولایتمداری تا آخرین قطره خون ایستاده است.

سرهنگ اکبر شالچی زاده افزود: رسالت اصلی سپاه و پاسداران، مردمداری، ولایتمداری و پاسداری از میهن و کیان اسلام و نظام اسلامی است.

وی اظهارکرد: پشتوانه مردمی و هدایت های رهبری، خط بطلانی بر توطئه های دشمنان بوده و در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با امدادهای الهی توطئه های دشمنان نقش بر آب شده است.

شالچی زاده یادآوری کرد: جوانان این مرز و بوم باید با تاسی از فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی که در طول هشت سال دفاع مقدس از آن دفاع کردیم، صیانت کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 خرداد 1394برچسب:, | 13:31 | نويسنده : شهروند مراغه ای |