تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد مراغه و نظام مهندسی ساختمان امضا شد

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد مراغه و نظام مهندسی ساختمان امضا شد

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه از امضای نخستین تفاهم نامه همکاری بین این واحد دانشگاهی با سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی خبر داد.

محمدرضا ولیلو گفت: این تفاهم نامه همزمان با برگزاری همایش ملی عمران، معماری و شهرسازی به منظور همکاری های علمی این دو سازمان به امضا رسیده است.

وی اظهار کرد: ارایه خدمات علمی و گسترش بازآموزی، ارتقا علمی نیروی متخصص، ارتقا کمی و کیفی ساخت و ساز در کشور و تقویت حوزه ارتباط با صنعت و دانشگاه آزاد اسلامی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این تفاهم نامه دو ساله است، ادامه داد: همکاری در حوزه های فنی، علمی و آموزشی به ویژه جذب دانشجوی پژوهش محور و برگزاری دوره های بازآموزی ارتقا پایه مهندسان از مواد توافق شده در این تفاهم نامه است.

ولیلو، ارایه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی به سازمان نظام مهندسی، برگزاری دوره های فنی و اجرایی، دوره های تمدید و ارتقا پایه پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان، استفاده از مهندسان مجرب عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان برای آموزش دوره های مورد نیاز دانشگاه را از دیگر محورهای این تفاهم نامه عنوان کرد.

نخستین همایش ملی استفاده از فناوری های نوین در طراحی، محاسبه و اجرا در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی هفته گذشته به مدت دو روز در موضوعات مهندسی سازه و زلزله، ژئوتکنیک، سازه های هیدرولیکی و منابع آبی، معماری و موضوع های مرتبط با آن، شهرسازی و ساماندهی بافت های فرسوده و چالش های حقوقی در طرح های عمرانی، معماری و شهری در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه برگزار شد.

در این همایش مقاله فرزانه صیادزاده و سیدحبیب موسوی جهرمی با عنوان تاثیر موقعیت و زاویه قرارگیری پرده سپر مایل بر خصوصیات جریان و فشار بالابر در خاک های ایزوتوپ توانست رتبه اول را در گروه سازه های هیدرولیکی و منابع آب به خود اختصاص دهد.

همچنین رتبه اول در گروه معماری و شهرسازی به مقاله بررسی چگونگی همزیستی درون و بیرون در بناهای گنبد سرخ و کبود مراغه اثر مصطفی عطارعباسی با کسب نمره 18، رسید.

مقاله فشار استاتیکی وارد بر دیوار حائل از جانب خاکریز مسلح با عرض محدود اثر امین حسین زاده نیز با کسب نمره 19 و هفت دهم، رتبه اول در گروه ژئو فیزیک را کسب کرد.

مقاله برتر در گروه زلزله نیز به علی ستاری با کسب نمره 18 با عنوان بررسی اثر ناکاملی هندسی اولیه بر روی اشکال مدی مخازن فولادی رسید.

در گروه سازه نیز رضا خلیلی با کسب نمره 18 و هفت دهم، با مقاله عملکرد ستون های فولادی دوجداره پر شده با بتن تحت اثر بارگذاری پیچشی توانست رتبه برتر را کسب کند.

مقاله برتر در گروه حقوق نیز به حمید آشنا و محمد مهدی داداشی چکان با نمره 16 و 67 صدم به مقاله مسوولیت کیفری مهندس ناظر مطابق قانون مجازات اسلامی با نگاهی بر ماده 34 قانون نظام مهندسی رسید.

همچنین میثم اکبری با کسب نمره 17 برای مقاله طراحی و ساخت کامپوزیت بتنی منعطف (DCC) و بررسی اثر نرخ بارگذاری بر رفتار این کامپوزیت، توانست رتبه اول در گروه ترافیک و حمل و نقل را به خود اختصاص دهد.

دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با هفت رشته دکتری، 32 رشته کارشناسی ارشد، 63 رشته کارشناسی و حدود شش هزار دانشجو از مهمترین مراکز آموزش عالی این شهرستان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1394برچسب:, | 15:25 | نويسنده : شهروند مراغه ای |