دشمنان از ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان هراس دارند

امام جمعه مراغه:

دشمنان از ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان هراس دارند

امام جمعه مراغه گفت: دشمنان از ترویج تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان هراس دارند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این امر انجام می دهند

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، روز یکشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه در سپاه ناحیه این شهرستان افزود: اکنون ایده ها و تفکر غنی انقلاب اسلامی به سرتاسر جهان صادر شده و ملت های بزرگ دنیا از آن الگو گرفته اند.

وی اظهار کرد: نظام سلطه و صهیونیسم جهانی از الگو قرار گرفتن این تفکر و فرهنگ در بین کشورهای جهان واهمه دارند و توطئه های مختلفی برای مقابله با آن به کار می گیرند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: اقتدار کنونی نظام اسلامی، مرهون خون شهدا، پشتوانه مردمی و نیز رهبری های حکیمانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر ملسمین جهان است.

حجت الاسلام پورمحمدی، خاطرنشان کرد: عمده ترین عامل پیروزی در صحنه های خطیر انقلاب از جمله هشت سال دفاع مقدس، رهبری و تدابیر حکیمانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: ولایت و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب بر جامعه اسلامی برگرفته و ادامه راه ائمه معصومان (ع) و حضرت ولی عصر (عج) است.

حجت الاسلام پورمحمدی، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: حضور پرشور رزمندگان، وحدت نیروهای مسلح و نیز رهبری امام راحل (ره) اصلی ترین عوامل پیروزی و موفقیت این عملیات بود.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم گفت: اکنون به برکت انقلاب اسلامی شاهد انزوا و شکست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در منطقه خاورمیانه هستیم.

سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، افزود: با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، تمدن بزرگ اسلامی در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1394برچسب:, | 1:25 | نويسنده : شهروند مراغه ای |