پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب، جهادی بزرگ است

استاد حوزه و دانشگاه:

پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب، جهادی بزرگ است

 استاد حوزه و دانشگاه های آذربایجان شرقی گفت: پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، ایثار و جهادی بس بزرگ است.

حجت الاسلام مجتبی نظری، روز دوشنبه در همایش بصیرتی در مسجد امام رضا (ع) مراغه افزود: صیانت از آموزه های اسلامی و ارزش های انقلابی در برابر هجمه های فرهنگی و رسانه ای غرب و نظام سلطه، نوعی جهاد و ایثار است.

وی اظهار کرد: جهاد و پاسداری منحصر به دفاع و جنگ نبوده بلکه تلاش و ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی و سنگرهای عقیدتی نیز جهاد محسوب می شود.

استاد حوزه و دانشگاه های آذربایجان شرقی ادامه داد: همه آحاد ملت به ویژه بسیجیان باید پاسدار ارزش ها و آموزه های اسلامی و انقلابی باشند و در ترویج و تبیین مکتب و فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) تلاش کنند.

حجت الاسلام نظری، خاطرنشان کرد: خانواده ها به عنوان مهمترین رکن اجتماع، باید توجه و اهتمام بیشتری در تربیت اسلامی با بهره گیری از سبک زندگی اسلامی و قرآنی کودکان و نوجوانان داشته باشند.

وی گفت: با توجه به تلاش نظام سلطه برای ایجاد تزلزل در جامعه اسلامی، اعتیاد به اینترنت و ماهواره، خطرناک تر از مواد مخدر بوده و توجه و هوشیاری در برابر موج ترویج آن ها ضروری است.

حجت الاسلام نظری، با اشاره به تجاوز آل سعود به یمن ادامه داد: این رژیم به دنبال تضعیف جبهه مقاومت در منطقه بوده و با عنایت الهی و عزم امت اسلامی این توطئه نظام استکبار به شکست منجر خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 خرداد 1394برچسب:, | 9:9 | نويسنده : شهروند مراغه ای |