دو مدرسه مراغه رتبه اول کشوری سایت همگام را کسب کردند

مدیر آموزش و پرورش:

دو مدرسه مراغه رتبه اول کشوری سایت همگام را کسب کردند

 مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: دو مدرسه این شهرستان موفق به کسب رتبه های اول کشوری در سایت همگام این وزارتخانه شدند.

 

جلیل اسلامی افزود: دبیرستان پسرانه نمونه آزادگان و دبستان پسرانه اوحدی مراغه هر کدام با کسب 33 هزار و 610 امتیاز در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش این رتبه را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه سایت همگام، وب سایت رسمی مدارس کشور است، اظهار کرد: این واحدهای آموزشی علاوه بر کسب رتبه کشوری، رتبه های اول استانی را نیز به خود اختصاص داده بودند.

مدیر آموزش و پرورش مراغه ادامه داد: سایت همگام، برای درج اخبار، اطلاعیه ها و موارد بیشتر توسط وزارت آموزش و پرورش در اختیار مدارس قرار گرفته و در آن آدرس الکترونیکی مدارس ایجاد و زیر پرتال محتوای الکترونیکی و آزمون های برخط در سامانه اطلاع رسانی در اختیار عموم قرار می گیرد.

اسلامی، یادآوری کرد: این پرتال آموزشی برای تمام مدارس و مجتمع های آموزشی قابل دسترسی بوده و سرویس های اداری و آموزش مدارس را تحت پوشش قرار می دهد و مدیران مجتمع های آموزشی، والدین و دانش آموزان می توانند در این پرتال آموزشی در زمینه تولید محتوای الکترونیکی به صورت اجزا آموزش و آزمون های برخط فعالیت کنند.

وی از پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس دبیران و آموزگاران تربیت بدنی این شهرستان خبر داد و گفت: در گروه خواهران مقطع ابتدایی دوره دوم فریده شفیعی، در بخش دبیرستان دوره اول شمسیه امانی و در مقطع دبیرستان دوره دوم فاطمه قهرمانی رتبه های برتر را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش مراغه اظهار کرد: در گروه برادران این جشنواره در بخش ابتدایی دوره اول حسن آزادخواه، در بخش ابتدایی دوره دوم وحید دیدار، در بخش دبیرستان دوره اول اکبر باقری و در بخش دبیرستان دوره دوم بهرام اکبری حایز رتبه های برتر شدند.

اسلامی، گفت: جشنواره الگوهای برتر تدریس با حضور 67 دبیر و آموزگاران درس تربیت بدنی تمامی مقاطع تحصیلی مراغه در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 خرداد 1394برچسب:, | 14:11 | نويسنده : شهروند مراغه ای |