بسیج ظرفیتی بزرگ برای نقش آفرینی در جامعه است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

بسیج ظرفیتی بزرگ برای نقش آفرینی در جامعه است

 فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: بسیج ظرفیتی بزرگ برای نقش آفرینی در جامعه بوده و حضور در صحنه های حساس، تاثیرگذار و عرصه های فرهنگی و اجتماعی جامعه به عنوان رسالت های بسیج، همواره مورد توجه است.

سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز چهارشنبه در آیین افتتاح پایگاه شهید علیمحمدی در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان افزود: بسیج در صحنه هایی که به حضور فعال نیاز است، فعالانه حضور یافته و در راستای اعتلای آرمان های اسلامی و انقلابی تلاش می کند.

وی با اشاره به حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: مجاهدت های رزمندگان و ایثار شهدا، زمینه ساز شکل گیری حماسه های ماندگار در هشت سال دفاع مقدس بود.

شالچی زاده، ادامه داد: حماسه های طلایی و غرورآفرین هشت سال دفاع مقدس، میراثی ماندگار برای نسل های آینده بوده و تبیین این حماسه آفرینی ها در جامعه امری ضروری و دارای اهمیت است.

وی یادآوری کرد: امنیت و اقتدار کنونی حاصل مجاهدت های رزمندگان، خون های پاک شهدا و رهبری های حکیمانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراغه نیز در این آیین گفت: حضور بسیجی وار در عرصه های فرهنگی و اجتماعی به عنوان رسالت اصلی نیروهای این نهاد مقدس در جامعه ضروری است.

یعقوب طالبی، افزود: نقش بسیجیان در تبیین و ترویج فرهنگ بسیج و نیز انتقال و صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه ، زمینه ساز رشد فرهنگی و اجتماعی است.

وی اظهار کرد: فرهنگ غنی بسیج نیز به عنوان میراثی مهم و ماندگار نیازمند صیانت و حفاظت است.

طالبی، با اشاره به راه اندازی پایگاه شهید مسعود علیمحمدی در این اداره گفت: این پایگاه در راستای معنویت و بصیرت افزایی نیروهای این اداره و حضور فعال در فعالیت های بسیج راه اندازی شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394برچسب:, | 13:58 | نويسنده : شهروند مراغه ای |