آل سعود به ابزار دشمنان علیه امت اسلامی تبدیل شده است

امام جمعه موقت مراغه:

آل سعود به ابزار دشمنان علیه امت اسلامی تبدیل شده است

 امام جمعه موقت مراغه گفت: رژیم آل سعود به ابزاری برای پیاده کردن نقشه دشمنان اسلام، علیه امت اسلامی تبدیل شده است.

حجت الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه های نماز جمعه این هفته مراغه با اشاره به حمله روز گذشته رژیم آل سعود به یمن و کشته و زخمی شدن بیش از 300 نفر از مردم این کشور افزود: این رژیم با حمله های مکرر طی دو ماه گذشته با استفاده از تسلیحات نظامی اهدایی دشمنان اسلامی، امنیت و آسایش مردم مسلمان این کشور را به خطر انداخته است.

وی اظهار کرد: حمایت های همه جانبه دشمنان از رژیم آل سعود در این جنگ با دو هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی و ممانعت از تعطیلی کارخانه های سلاح سازی قدرت های استکباری و سلطه گر جهان است.

امام جمعه موقت مراغه ادامه داد: دشمنان به این نکته واقف شده اند که اگر مسلمانان را با هم درگیر جنگ کنند، قدرت امت اسلامی به جای نشانه رفتن جنایت های رژیم صهیونیستی، علیه همدیگر اقدام کرده و امنیت این رژیم تا حدودی تامین می شود.

حجت الاسلام محمدی راد، اضافه کرد: همچنین صادرات سلاح کشورهای سطله گر جهانی دیگر هدف مهم از راه اندازی جنگ بین کشورهای اسلامی بوده که بتوانند اقتصاد خود را از این اقدام ها تامین کنند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که رژیم آل سعود به این دو نکته حایز اهمیت علیه وحدت امت اسلامی پی برده و به جنگ و خونریزی های خود در یمن و حمایت از تروریست ها خاتمه دهد.

خطیب جمعه مراغه همچنین با اشاره به عید بزرگ نیمه شعبان و سالروز ارتحال امام راحل افزود: باید از فرصت تقارن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و جشن نیمه شعبان به خوبی استفاده کرد تا اندیشه های ناب امام راحل در مورد امام زمان (عج) را در جامعه گسترش دهیم.

حجت الاسلام محمدی راد افزود: همه ما بر این باوریم که انقلاب اسلامی متصل به انقلاب حضرت ولیعصر (عج) می باشد و این دلیل محکمی بوده تا روح امید بیشتری نسبت به ظهور این حضرت در بین آحاد ملت بزرگ و شریف ایران ایجاد کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه برگزاری این مراسم اجتماعی، خودجوش و مردمی است باید همه همت و تلاش ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای تقویت این نگاه مردمی باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 خرداد 1394برچسب:, | 16:59 | نويسنده : شهروند مراغه ای |