معلمان و دانش آموزان مراغه چهار مقام برتر قرآنی را در استان کسب کردند

معاون آموزش و پرورش:

معلمان و دانش آموزان مراغه چهار مقام برتر قرآنی را در استان کسب کردند

معاون پرورشی آموزش و پرورش مراغه گفت: سه معلم و یک دانش آموز این شهرستان در مسابقات قرآن فرهنگیان موفق به کسب چهار مقام برتر استانی شدند.

حسین اکبریان، روز شنبه در آیین تجلیل از معلمان برتر و برگزیده پایگاه شهید احمدی روشن کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان افزود: امین قربانی از آموزشگاه رازی و صفیه تقی زاده از آموزشگاه اسوه به ترتیب در رشته های ترتیل خوانی و تفسیر رتبه سوم استان را به خود اختصاص دادند.

وی اظهار کرد: در این مسابقات هاجر نظری از آموزشگاه سعادت نیز در رشته ترتیل خوانی مقام چهارم را کسب کرد و سودا قربان پور دانش آموز پایه ششم ابتدایی از آموزشگاه غیردولتی نیلوفر نیز عنوان سومی برگزیدگان کمپین آموزشی با عنوان سالم زیستن با قلبی سالم را در رشته روزنامه دیواری به خود اختصاص داد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مراغه ادامه داد: مرحله منطقه ای مسابقات قرآن فرهنگیان با حضور 350 معلم فرهنگی مراغه توسط کارشناسی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شده بود که 18 نفر از آن ها به رقابت های استانی راه پیدا کرده بودند.

اکبریان، با اشاره به ویژگی های بسیج فرهنگیان گفت: بسیجی به لذت های زودگذر توجه نمی کند و آن ها را در مقایسه با آرمان های خود کمرنگ می بیند.

وی افزود: بسیجی وقتی می گوید گوش به فرمان رهبر است، یعنی عاشق ولایت بوده و هیچ عاملی نمی تواند روحیه شهادت طلبی و ایثار را از یک بسیجی بگیرد.

در این آیین از معلمان برگزیده و برتر پایگاه شهید احمدی روشن از جمله معلم نمونه استانی، معلم برتر بسیجی، معلم برتر پژوهشی، برگزیدگان برتر مسابقات فرهنگی و هنری و فعالان اردوهای جهادی این پایگاه تجلیل بعمل آمد.

هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 9 خرداد 1394برچسب:, | 10:17 | نويسنده : شهروند مراغه ای |