چهار هزار دانش آموز آماده ورود به دبستان از نظر سلامت سنجش می شوند

مدیر آموزش و پرورش مراغه:

چهار هزار دانش آموز آماده ورود به دبستان از نظر سلامت سنجش می شوند

 مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: در طرح سنجش سلامت دانش آموزان اول ابتدایی، حدود چهار هزار دانش آموز این شهرستان از نظر سلامت سنجش می شوند.

جلیل اسلامی، روز یکشنبه در کارگاه آموزشی سامانه الکترونیکی سنجش سلامت دانش آموزان پایه اول ابتدایی این شهرستان با بیان اینکه این طرح از 17 خرداد در این شهرستان آغاز می شود، افزود: هم اکنون پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان آماده ورود به دبستان در سطح این شهرستان آماده اجرای این طرح هستند.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه ها تا اواسط شهریور ماه فعالیت می کنند، یادآوری کرد: اولیای دانش آموزانی که در پایه اول دبستان ثبت نام کرده اند با مراجعه مجدد به مدارس از مدیر بخواهند تا به صورت اینترنتی در سامانه الکترونیکی مربوطه، نوبتی برای مراجعه آنان به این پایگاه ها اخذ کنند.

اسلامی، ادامه داد: شنوایی سنجی با تست گفتار، بینایی سنجی با دید رنگ، ارزیابی آمادگی تحصیلی، بررسی مشکلات جسمی و حرکتی، بهداشت، واکسیناسیون، اندازه گیری قد و وزن به همراه معاینات پزشکی از جمله موارد طرح سنجش سلامت نوآموزان در این پایگاه هاست.

مدرسه استثنایی بوستان و دکتر خزاعلی مراغه هر سال طرح سنجش سلامت دانش آموزان کلاس اولی را در این شهرستان اجرا می کنند.

مدیرآموزش و پرورش مراغه گفت: ثبت نام از دانش آموزان در مدارس دولتی، غیر دولتی و نیمه دولتی از چهارم خرداد در این شهرستان آغاز شده است.

اسلامی، خواستار حضور به موقع اولیا در مدارس برای ثبت نام دانش آموزان خود شد و افزود: ثبت نام از دانش آموزان بر اساس سهمیه بندی و محدوده جغرافیایی مدارس انجام می شود.

وی، یادآوری کرد: اولیای دانش آموزان می توانند برای بیان نظرات، پیشنهادات و شکایات خود نسبت به امور ثبت نام، با شماره تلفن 37222266 تماس بگیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 خرداد 1394برچسب:, | 16:20 | نويسنده : شهروند مراغه ای |