رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی از دادگستری مراغه بازدید کرد

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی از دادگستری مراغه بازدید کرد

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در بازدید از مجموعه اداری ، قضایی و ساختمان تازه ساخت دادگستری شهرستان مراغه گفت: این ساختمان که از 93 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است باید هر چه زودتر تکمیل شود.

http://img7.irna.ir/1394/13940310/81629396/81629396-6489764.jpg

حجت الاسلام حکمت علی مظفری، روز یکشنبه با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از سه سال از تعهد پیمانکار این طرح برای تکمیل و بهره برداری آن سپری شده است، افزود: پیمانکار متعهد به تکمیل این طرح در مدت سه سال بوده و اگر در آینده نزدیک این ساختمان تحویل نشود با پیمانکار آن برخورد و جرایم مربوطه نیز از وی اخذ می شود.

وی با قدردانی از عملکرد پرسنل دادگستری این شهرستان، اظهار کرد: با استناد به فرمایشات مولای متقیان حضرت علی (ع) سه اصل داشتن تقوای الهی در کلیه شئون زندگی، داشتن نظم و انضباط در فعالیت های اداری و پاسخ به موقع به ارباب رجوع و تکریم آنان و برنامه ریزی در تمام امورات اداری برای رسیدن به اهداف و نتیجه مطلوب، نیازمند یک نهاد مردمی و اسلامی است.

رییس دادگستری مراغه نیز در این آیین گفت: توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی برای احقاق حق مردم از بهترین نعمت های خداوند است.

اسماعیل خیرالهی، افزود: مجموعه همکاران قضایی و اداری این دادگستری با تمام توان در انجام ماموریت اداری تلاش می کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در اولین سفر کاری خود به دادگستری مراغه با قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان دیدار و از مراحل احداث ساختمان جدید دادگستری بازدید کرد.

ساختمان جدید دادگستری مراغه در زمینی به مساحت شش هزار و 350 متر مربع و در چهار طبقه با چهار هزار و 300 متر مربع زیر بنا در اتوبان امیرکبیر در حال احداث است.

عملیات احداث این طرح در سال 1387 آغاز و قرار بود تا پایان سال 1389 این طرح تکمیل و تحویل اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی شود.

 ایرنا 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 خرداد 1394برچسب:, | 16:29 | نويسنده : شهروند مراغه ای |