معنویت و ولایتمداری نقطه قوت سپاه و بسیج است

فرمانده سپاه عاشورا:

معنویت و ولایتمداری نقطه قوت سپاه و بسیج است

 فرمانده سپاه عاشورا گفت: معنویت، ولایتمداری و استکبارستیزی نقطه قوت و ویژگی بارز سپاه و بسیج در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان روز پنجشنبه در نشست شورای فرماندهان شهرستان های جنوب استان در مراغه افزود: اقتدار کنونی نظام اسلامی، به برکت خون شهدا، ایستادگی ملت و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب محقق شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه اکنون دشمن در عرصه های جنگ نرم و هجمه های فرهنگی وارد نبرد با ما شده، رسالت و وظیفه ما در ایستادگی و مبارزه با آن ها، سنگین تر از گذشته شده است.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: ترویج و الگوبرداری ملت های منطقه از بسیج برای ایستادگی در برابر نظام سلطه، پیام اصلی انقلاب اسلامی و انتشار فرهنگ اصیل آن است.

کریمیان، یادآوری کرد: احیای سکولاریسم ( جداسازی مقام ها و نهادهای حکومتی از مقام ها و نهادهای مذهبی) از جمله توطئه های شوم دشمنان برای هدف قراردادن ارزش های اسلامی و انقلابی در منطقه و کشورمان است و همه باید در این خصوص هوشیار باشند.

وی خاطرنشان کرد: القا و ایجاد انحراف در فرهنگ و اندیشه های متعالی امام راحل (ره)، ترویج بی تفاوتی در برابر ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی، تطهیر چهره استکبار و نظام طاغوت، تضعیف نهادهای انقلابی، حمایت از جریان های معاند و تلاش برای منزوی کردن کشورمان از توطئه های نرم دشمنان است.

سردار کریمیان، افزود: حفظ انسجام ملی و وحدت در کنار تقویت ایمان راسخ، معنویت و ولایتمداری بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:, | 11:39 | نويسنده : شهروند مراغه ای |