حملات تلافی جویانه مردم یمن به عربستان آرامش آل سعود را برهم زد

امام جمعه مراغه:

 عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: حمله های تلافی جویانه از سوی مقاومت مردمی و دولت یمن به عربستان موجب به هم ریختن آرامش رژیم آل سعود شده است.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه این حملات تلافی جویانه موجب فرار برخی شاهزاده های آل سعود شد، افزود: هم اکنون 80 روز از حمله رژیم آل سعود به یمن و کشتار مردم بی گناه سپری می شود و نگرانی ها برای عربستان بیشتر شده است.

وی اظهار کرد: حملات هوایی عربستان به یمن که موجب کشته شدن و ایجاد گرفتاری برای بسیاری از غیر نظامیان این کشور شده، نقض قوانین بین المللی بوده و مردم یمن نیز اکنون این حملات را جواب می دهند.

خطیب جمعه مراغه ادامه داد: رژیم آل سعود سالیان متمادی با حمایت از تروریست ها و حمله به مردم مظلوم برخی کشورهای منطقه، آرامش و آسایش خود را حفظ کرده بود و اکنون کوچکترین حمله دولت یمن به این کشور، رعب و وحشت را در دل بزرگان راحت طلب عربستان بوجود آورده است.

حجت الاسلام پورمحمدی، با اشاره به شکست حزب عدالت و توسعه گفت: این شکست نشان می دهد که مردم ترکیه از سیاست های رجب طیب اردوغان راضی نیستند.

وی خاطرنشان کرد: اردوغان در صدد احیای امپراتوری عثمانی در منطقه بوده و برای رسیدن به این آرزو، حتی حمایت از تروریست ها را نیز در برنامه خود قرار داد که این حرکت موجب نارضایتی مردم ترکیه شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی، 27 خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به دستور امام راحل را نقطه عطقی در تاریخ انقلاب اسللامی ایران عنوان کرد و گفت: این نهادهای انقلابی از بدو تاسیس تا کنون موجبات رشد و توسعه کشور را در بخش های مختلف فراهم کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 خرداد 1394برچسب:, | 19:57 | نويسنده : شهروند مراغه ای |