آموزش و پرورش مراغه رتبه برتر استانی را در اجرای طرح داناب کسب کرد

 مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: این مدیریت رتبه برتر آذربایجان شرقی را در اجرای طرح داناب با موضوع نجات آب کسب کرد.

جلیل اسلامی افزود: این مدیریت بر اساس ارزیابی دبیرخانه استانی طرح داناب ( طرح دانش آموزی نجات آب ) ، با نسبت 19 درصدی نمونه به کل و با شرکت 456 دانش آموز پایه هفتم و هشتم این شهرستان از بین شش هزار و 300 دانش آموز این پایه ها، موفق به کسب این رتبه شده است.

وی اظهار کرد: این طرح با همکاری آموزش و پرورش و منابع امور آب و با هدف حساس سازی قشر دانش آموز در رابطه با مسائل آب و دادن آگاهی لازم به دانش آموزان برگزار شد.

اسلامی، ادامه داد: در اجرای طرح داناب 75 نفر از معلمان و دانش آموزان پایه متوسطه دوره اول که به عنوان رابطان و ناجیان برتر آب در منطقه برگزیده شده بودند، تجلیل بعمل آمد.

وی گفت: سال تحصیلی جاری، دومین سال اجرای مقدماتی طرح داناب در استان بود که مجریان این طرح نقش آموزش و آگاه سازی دانش آموزان و اولیای آن ها را برعهده داشتند.

وی یادآوری کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی، توزیع بروشورها و جزوات آموزشی، برگزاری مسابقه در قالب نقاشی، انشا نویسی، مقاله و شعر در خصوص نجات آب از جمله اقدامات این نهاد در این زمینه است.

هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.

طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) یک طرح ملی است که با همکاری شرکت آب و آموزش و پرورش اجرا می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:جلیل اسلامی , آموزش و پرورش مراغه , طرح داناب , , | 17:26 | نويسنده : شهروند مراغه ای |