عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت های آل سعود در یمن، موجب می شود تا آن ها جنایت های بیشتری در این کشور و سایر کشورهای جهان انجام دهند.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: کارشکنی های عربستان در ارتباط با مذاکره با نمایندگان یمن و درخواست مسوولان سازمان ملل برای آتش بس 15 روزه به دلیل ماه مبارک رمضان، از مهمترین اقدام های آل سعود در نقض قوانین بین المللی است.

وی اظهار کرد: هم اکنون 12 میلیون نفر از جمعیت یمن با مشکلات جنگ و کمبود غذا و دارو دست و پنجه نرم می کنند و در برابر چشمان مدعیان حقوق بشر و مردم دنیا، آل سعود مرتکب این جنایت ها می شود.

خطیب جمعه مراغه همچنین با اشاره به معطر شدن کشور به بوی 270 شهید گلگون کفن که 175 نفر از آنان غواص بودند، ادامه داد: این شهیدان در زمان جنگ می خواستند با نفوذ به قلب دشمن بعثی، حق خود را نسبت به کشور و انقلاب اسلامی ادا کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی، خاطرنشان کرد: ایثارگری شهیدان همیشه برای مردم انقلاب اسلامی ثابت شده و آنان با وجود احتمال از دست دادن جان خود، راه را برای دفاع از کشور مهیا کردند و اکنون مردم و مسوولان باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهدا باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394برچسب:, | 19:30 | نويسنده : شهروند مراغه ای |