عضو مجلس خبرگان رهبری: حمایت رهبری از مذاکره کنندگان هسته ای پشتیبانی از آنهاست

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از گروه مذاکره کننده ایرانی، بزرگترین پشتیبانی از آنها در ادامه مذاکره های هسته ای برای دفاع از حقوق ایران است.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسوولان ارشد نظام، افزود: مطالبی که ایشان در این دیدار بیان و از دولت و گروه مذاکره کننده هسته ای حمایت کردند، نشان دهنده موافقت رهبری با مذاکرات هسته ای و هموار کردن مسیر راه مذاکرات برای گروه ایرانی است.

وی اظهار کرد: ایشان مسوولیت مذاکرات را بر عهده گرفته و فرمودند از زمان دولت گذشته مذاکره ها در حال انجام بوده و گروه مذاکره کننده فعلی نیز نیروهایی امین، شجاع و باغیرت هستند و به دنبال حفظ خطوط نظام و حمایت از حقوق مردم می باشند.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به اینکه تمامی مذاکرات زیر نظر رهبری انجام می شود، ادامه داد: ایشان فرمودند که این مذاکرات تقریبا در مرحله نهایی بوده و امیدواریم در آن به پیروزی دست یابیم.

حجت الاسلام پورمحمدی، یادآوری کرد: در این مذاکره ها، ایران به دنبال نتیجه برد برد بوده و براساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، می خواهیم با نرمش قهرمانانه هم منافع خود را تامین کنیم و هم منافع گروه 1 + 5 به صورت معقول تامین شود.

وی با اشاره به هفتم تیر سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره) افزود: قوه قضاییه از تمامی قوای جمهوری اسلامی بالاتر بوده و تخلفات جامعه را برای ارتقای امنیت پیگیری می کند.

حجت الاسلام پورمحمدی، ادامه داد: این فرهنگ که همه مردم و مسوولان باید در مقابل قوه قضاییه جوابگو باشند در جامعه ما جا نیفتاده و انتظار می رود مسوولان، خود را موظف به پاسخگویی به این قوه بدانند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 5 تير 1394برچسب:امام جمعه مراغه, | 22:21 | نويسنده : شهروند مراغه ای |