دانشگاه پیام نور مراغه 53 دوره مهارت تکمیلی برگزار می کند

 رییس دانشگاه پیام نور مراغه از برگزاری 53 عنوان دوره های آموزش مهارت های تکمیلی در تابستان امسال در این دانشگاه خبر داد.

علی باغبان افزود: این دوره ها توسط معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه برای اولین بار برگزار می شود و دانشجویان می توانند برای شرکت در این دوره ها از 13 تیر با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir اقدام کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به رسالت اصلی دانشگاه در خصوص تربیت نیروی متخصص مورد نیاز جامعه، دانشگاه پیام نور با بهره گیری از بستر آموزش الکترونیکی به عنوان یکی از ابزارهای آموزش از راه دور، در قالب آموزش مهارت های تکمیلی به منظور کارآفرینی و اشتغال، اقدام به توانمندسازی دانشجویان این دانشگاه کرده است.

رییس دانشگاه پیام نور مراغه ادامه داد: در این دوره ها مهارت های جدید و کاربردی برای ورود آسان دانشجویان به بازار کار ، آموزش داده می شود.

باغبان، با اشاره به اینکه ثبت نام در این دوره ها همزمان با انتخاب واحد ترم انجام می شود، یادآوری کرد: این دوره ها 53 عنوان در 36رشته مختلف بوده و دانشجویانی که هر دوره را با موفقیت سپری کنند، گواهی پایان دوره دریافت می کنند.

وی گفت: شرکت در این دوره ها علاوه بر دانشجویان دانشگاه پیام نور برای عموم علاقمندان آزاد است.

باغبان، افزود: علاقه مندان برای اطلاع از دوره های آموزش مهارت های تکمیلی در تابستان می توانند به آدرس maraghe.eaz.pnu.ac.ir مراجعه کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 تير 1394برچسب:پیام نور مراغه, | 13:24 | نويسنده : شهروند مراغه ای |