مدیر کمیته امداد: 405 یتیم در مراغه نیازمند حمایت های مردمی هستند

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: 405 یتیم در این شهرستان نیازمند حمایت های مردمی افراد نیکوکار و خیر هستند.

 

ایوب هاشمیان با اشاره به اینکه هر سال از 15 تا 21 ماه مبارک رمضان طرح اکرام ایتام در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: بیشتر یتیمان نیازمند این شهرستان دانش آموزان و دانشجویان دختر و پسر بوده که از نعمت پدر و مادر محروم هستند.

وی اظهار کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست این شهرستان برای حمایت و حامی شدن از یتیمان می توانند به صورت تمام وقت بویژه در ماه مبارک رمضان به این اداره مراجعه کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: حامیان با تکمیل فرم مربوطه می توانند هر ماه با تعهد پرداخت 300 هزار ریال و بالاتر برای هر یک از ایتام انتخابی خود، لبخند شادی و امید را بر چهره پریشان یتیمان این شهرستان به ارمغان آورند.

هاشمیان، یادآوری کرد: ماموران این کمیته آماده اند هر ماه کمک های حامیان را از نشانی آنان تحویل و به حساب ایتام واریز کرده و در مراجعه بعدی نیز فیش واریزی را به آنان تحویل دهند.

وی ادامه داد: این کمیته آمادگی لازم برای ایجاد زمینه دیدار ایتام و حامیان به منظور اطمینان حامی از اجرای کامل و بدون نقص این طرح را دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه همچنین از اهدای 9.5 تن کشمش و خرما برای نیازمندان توسط خیر این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان کالا شامل شش تن کشمش ، سه تن خرما و 500 کیلو گرم مغز تخمه برای نیازمندان است.

هاشمیان، ارزش ریالی این کالاها را 848 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این اقلام در بین سه هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 تير 1394برچسب:, | 1:6 | نويسنده : شهروند مراغه ای |