سرپرست بهزیستی مراغه: دو میلیارد و 716 میلیون ریال مشارکت مردمی به بهزیستی جمع آوری شد

سرپرست اداره بهزیستی مراغه گفت: در سه ماه نخست سال جاری دو میلیارد و 716 میلیون ریال مشارکت های نقدی و غیرنقدی توسط مراکز دولتی و غیردولتی در این شهرستان جمع آوری شده است.

 

شهین صادقی : این میزان کمک ها شامل 860 میلیون ریال کمک های نقدی، غیرنقدی و خدماتی به توان جویان و یک میلیارد و 856 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به مراکزهیات امنایی زیر نظر این اداره است.

وی با اشاره به اینکه خدمات بهزیستی به توانجویان در بخش های مختلف از جمله امور اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت های مردمی ارایه می شود، اظهارکرد: در بخش امور اجتماعی 11 هزار و 110 نفر افراد تحت پوشش، مهدهای کودک، فرزندان توانجویان، دانش آموزان و دانشجویان از خدمات بهزیستی بهره مند شده اند.

سرپرست اداره بهزیستی مراغه ادامه داد: در بخش توانبخشی نیز 10هزار و 14 نفر شامل توانجویان و سالمندان تحت پوشش، توانجویان ذهنی و جسمی، سرویس گیرندگان کلنیک های توانبخشی و دانش آموزان و دانشجویان از خدمات این اداره بهره مند هستند.

صادقی یادآوری کرد: در امور پیشگیری نیز 858 نفر از خدمات مشاوره پزشکی ژنتیکی، روانشناختی، روانشناسی تلفنی، سرویس گیرندگان مراکز گذری معتادان و اشتغال یافتگان تحت پوشش از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.

هم اکنون حدود 9 هزار و 850 توانجو تحت پوشش اداره بهزیستی مراغه بوده و در پنج حوزه خدمات دریافت می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394برچسب:, | 1:27 | نويسنده : شهروند مراغه ای |