شهردار مراغه: هشت تیم برای حضور در مسابقات بین المللی کانوپولو اعلام آمادگی کردند

 شهردار مراغه گفت: هشت تیم برای حضور در مسابقات بین المللی کانوپولوی صوفی چای این شهرستان اعلام آمادگی کردند.

 

نادر ابراهیمی افزود: این تیم ها شامل تیم ملی و منتخب فرانسه، تیم های ملی آلمان، ایتالیا، بزرگسالان و جوانان ایران، منتخب اروپا و شهرداری مراغه است.

وی اظهار کرد: این مسابقه ها با همکاری فدراسیون قایقرانی، اداره کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی آذربایجان شرقی و شهرداری، اداره ورزش و جوانان و هیات قایقرانی این شهرستان 26 تا 29 شهریور برابر با 17 تا 20 سپتامبر در رودخانه صوفی چای برگزار می شود.

شهردار مراغه با اشاره به اینکه مجوز برگزاری این مسابقات برای نخستین بار در پیست قایقرانی کانوپولوی یادگاران این شهر اخذ شده است، ادامه داد: نمایندگان فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی تا اواسط مرداد برای دعوت از چند کشور خارجی برای حضور در این مسابقات به این کشورها سفر می کنند.

ابراهیمی، از ثبت این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی کانوپولو خبر داد و گفت: مقرر شده مسابقات بین المللی کانوپولوی صوفی چای مراغه هر سال در شهریور در این شهرستان برگزار شود.

وی، با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کانوپولوی کشور برای دومین سال متوالی در این شهرستان، یادآوری کرد: این مسابقات 18 تا 20 شهریور سال جاری در این محل برگزار می شود.

ابراهیمی، افزود: مراغه در سال جاری میزبان بیستمین دوره مسابقات کانوپولو بزرگسالان در بخش مردان و دهمین دوره این مسابقات در بخش نوجوانان زیر 21 سال کشور است.

شهرداری مراغه از سال 92 در راستای بهسازی حاشیه رودخانه صوفی چای و ایجاد امکانات گردشگری با هماهنگی فدراسیون قایقرانی، اقدام به احداث پیست های قایقرانی آب های خروشان و کانوپولو کرده که پیست آب های خروشان در سال 90 و پیست قایقرانی کانوپولو در سال 93 ایجاد شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, | 9:53 | نويسنده : شهروند مراغه ای |