معتادان، رکورددار سرقت‌‌های خرد در مراغه
فرماندهی انتظامی مراغه خبر داد

فرماندهی انتظامی مراغه بیشترین درصد جرایم به خصوص سرقت‌های خرد را توسط معتادان عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: معتادان، رکورددار سرقت‌‌های خرد در مراغه
 

سهراب رحیم‌زاده ظهر دیروز در جلسه آموزش همگانی انتظامی اجتماعی برای کارگران و کارکنان موسسه عاشورا، به تهاجم فرهنگی و اهداف این تهاجم اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهای سلطه‌گر به ویژه کشورهای غربی برای دستیابی به اهداف پلید خود با بهره‌گیری از مکانیزم‌های علمی و فرهنگی مختلف و غیرمشروع با ترفندهای گوناگون از قبیل ماهواره، سی‌دی‌ها و فیلم‌های مبتذل با ترویج موادمخدر بخصوص موادمخدر صنعتی و شیمیایی سعی دارند قشر فعال کشورهای در حال توسعه را از بین برده و به مصرف کننده تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه مصرف موادمخدر و اعتیاد امروز به عنوان یک مشکل عمده، بسترساز انواع جرائم خشن و چالشی بر توسعه امنیت پایدار در تمام جوامع است افزود: نزدیک به نیمی از معتادان مواد مخدر را با پیشنهاد دوستان ناباب می‌دانند و بیشترین درصد جرایم و سرقت‌ها به ویژه سرقت‌های خرد توسط معتادان انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی مراغه در این جلسه در خصوص پیشگیری از انواع سرقت، خطرات و آسیب‌های تهاجم فرهنگی، استفاده نادرست از تلفن‌های همراه و اینترنت، خطرات و آسیب‌های ماهواره، دوستی‌های خیابانی، بدپوششی و بدحجابی و ... به علل زمینه‌ساز این آسیب‌ها در بستر خانواده و نقش والدین در گرایش نوجوانان به سوی ناهنجاری‌های اجتماعی با ذکر مثال‌های عینی پرداخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394برچسب:, | 6:39 | نويسنده : شهروند مراغه ای |