پیشبرد سیاست های دولت در داخل کشور مهمترین وظیفه فرمانداران است

 مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی گفت: پیشبرد سیاست های دولت در داخل کشور مهمترین وظیفه فرمانداران است.

 

رضا استادرحیمی در گردهمایی فرمانداران استان آذربایجان شرقی در فرمانداری ویژه مراغه افزود: دولت حدود 20 ماه است که بیشترین تمرکز خود را به سیاست خارجی و رفع تنش های این حوزه معطوف کرده و در این مسیر نیز موفق شد.

وی اظهار کرد : فرمانداران باید در حل مسایل اجتماعی و سیاسی منطقه، از سیاست های دولت تبعیت کنند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، گفت: ارایه گزارش های به روز توسط فرمانداران، برگزاری دوره های آموزشی برای برگزاری انتخابات جامع و سالم و بررسی و نظارت دقیق بر وضعیت حاکم منطقه باید جزو مهمترین برنامه های فرمانداران باشد.

استادرحیمی ادامه داد : برگزاری نظرسنجی در شهرستان ها، تجهیز ستاد انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات از دیگر وظایف مهم فرمانداران است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه نیز در این همایش گفت : بالا بودن میانگین حضور مردم این شهرستان در انتخابات، نشان از حاکمیت جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی در بین مردم این منطقه است.

ظفر محمدی افزود: مردم با حضور در صحنه های انقلاب نشان داده اند که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی، خط امام(ره) و رهبری هستند.

وی اظهار کرد : این فرمانداری نیز بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، فضای این شهرستان را برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای آماده می کند.

این همایش با عنوان ' الزامات سیاست داخلی پس از توافق ایران با 5+1 ' با حضور مدیر کل سیاسی وزارت کشور و فرمانداران استان آذربایجان شرقی در فرمانداری ویژه مراغه برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 مرداد 1394برچسب:, | 1:12 | نويسنده : شهروند مراغه ای |