15 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرحهای هادی روستایی در کشور اختصاص یافته است .

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در بازدید از طرح هادی روستاهای مراغه افزود: با این اعتبار ، اجرای طرح هادی در هزار روستا آغاز شده است و در 2 هزار و 500 روستا نیز تکمیل می شود.


محمدرضا شاملو گفت : تا کنون در 14 هزار روستای کشور طرح های عمرانی و بهسازی روستایی اجرا شده که این تعداد شامل 37 درصد روستاهایی با بیش از 20 خانوار جمعیت است.
وی از نقشه برداری برای اجرای طرح هادی در 32 هزار روستا با بیش از 20 خانوار جمعیت خبر داد و افزود : اجرای طرح هادی 80 درصد روستاهای کشور مطالعه شده و نیازمند تامین اعتبار است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن تعداد روستاهای با بیش از 20 خانوار جمعیت در کشور را 38 هزار و 131 روستا اعلام کرد و گفت: در بودجه امسال، هشت درصد اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای استان ها برای تهیه نقشه و اجرای طرح های هادی اختصاص یافته است .
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز در این بازدید گفت : امسال 140 میلیارد ریال برای اجرای طرح های هادی در 143 روستای استان اختصاص یافته است.
قربان محمدی افزود : مطالعه اجرای طرح هادی در همه هزار و 950 روستا با بیش از 20 خانوار جمعیت آذربایجان شرقی آغاز و این طرح در 650 روستا هم اجرا شده که این تعداد شامل 35 درصد روستاهای استان است.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت : امسال 14 میلیارد ریال برای اجرای هشت طرح هادی روستایی در مراغه اختصاص یافته است .
مهدی دواتگری افزود : علاوه براین روستاها، مقدمات اجرای طرح هادی در 20 روستای مراغه نیز امسال فراهم شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 مرداد 1394برچسب:, | 14:15 | نويسنده : شهروند مراغه ای |