فرمانده انتظامی مراغه خبر داد مرگ پدر روستایی همراه کودک 7 ساله در استخر کشاورزی

فرمانده انتظامی مراغه از غرق شدن پدر و فرزند هفت ساله یک خانواده روستایی به علت عدم آشنایی به فنون شنا در استخر کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری فارس: مرگ پدر روستایی همراه کودک 7 ساله در استخر کشاورزی
 

سهراب رحیم‌زاده: به دنبال تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن دو نفر در یک استخر کشاورزی در روستای «قره‌کند» شهرستان مراغه بلافاصله ماموران کلانتری 12 در محل حاضر شدند و موضوع ‌را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران بعد از حضور در محل خواستار اعزام ماموران آتش‌نشانی و غواص برای بیرون کشیدن اجساد از استخر شدند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: گروه امداد و نجات غواصی بلافاصله در محل حاضر شدند و اجساد پدر و پسر را از عمق استخر پیدا کردند و بیرون کشیدند.

رحیم‌زاده در تشریح حادثه گفت: در این حادثه فرزند هفت ساله خانواده به داخل استخر افتاده بود که پدر وی به منظور نجات فرزندش خود را به آب می زند اما هر دو نفر آنها متاسفانه به علت ناآشنا بودن به فنون شنا غرق می‌شوند.

فرمانده انتظامی مراغه به شهروندان توصیه کرد در صورت حضور در کنار رودخانه‌ها و استخرها چه در زمان کار و یا تفریح مواظب فرزندان خود باشند و در صورتی که به فنون شنا آشنایی ندارند از ورود آنها به استخر و رودخانه‌های پرآب خودداری کنند.



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت9:57---6 مرداد 1394
جناب آقای رحیم زاده کودک 7 ساله نبوده نوجوان 14 ساله بوده در ضمن آشنا به شنا و گواهینامه شناگری داشتند . متاسفانه استخر غیر استاندار با عمق سه متر و بیست سانت و مساحت بیست در بیست و ته استخر پر از سنگ و بشکه بوده و جای بسی تاسف است که کسی مسئول رسیدگی به چنین قتلگاههایی نیست تا جایئکه بنده اطلاع دارم استخرهای کشاورزی قوانین خاصی دارد که باید رعایت می شد از جمله ارتفاع آن که از یک و نیم متر نباید تجاوز می کرد و ... ، و لازم به ذکر است که برادران آتش نشانی خیلی دیر در محل حاضر شدند وگرنه پدر هنوز زنده بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 مرداد 1394برچسب:, | 10:6 | نويسنده : شهروند مراغه ای |