فرماندار: 12روستای مراغه قابلیت تبدیل به دهیاری را دارند

 معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: 12 روستای این شهرستان در بخش های مرکزی و سراجو قابلیت ایجاد دهیاری را دارند.

 

ظفر محمدی افزود: هم اکنون درخواست ایجاد دهیاری در این تعداد روستا ارایه شده و مسوولان در حال پیگیری و اخذ مجوزهای آن هستند.

وی اظهار کرد: با تاسیس این دهیاری ها، مجموع دهیاری های مراغه در بخش مرکزی به 60 و بحش سراجو به 61 مورد می رسد.

فرماندار ویژه مراغه گفت: در صورت اخذ مجوز در روستاهای گشایش و اوزبک در بخش مرکزی و روستاهای گونه باخان، جوکی وسط، مین باش حصارلو، شاهوردی کندی، جیران علیا، جیران سفلی، یونجالو، موالوی علیا، جمال آباد و اوزون اوبا در بخش سراجو دهیاری ایجاد می شود.

محمدی با تاکید بر لزوم آشنایی دهیاران با قوانین ادامه داد: توسعه فضای سبز، ایجاد بوستان در روستاها، ساماندهی گلزار شهدا، جمع آوری زکات و پسماندهای روستایی از جمله فعالیت های مهم دهیاران است که در سایه هماهنگی و همدلی به صورت مستمر باید دنبال شود.

وی، با قدردانی از تلاش های انجام شده در شرکت تعاونی همیاری دهیاری های این شهرستان گفت: این شرکت متعلق به دهیاران است و پیشرفت هر چه بیشتر فعالیت آن در گرو همکاری و همدلی همگی اعضا بوده و سود حاصله از فعالیت ها نیز در روستاهای این شهرستان هزینه می شود.

مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای 173 روستا شامل 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجو است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 8 مرداد 1394برچسب:, | 16:18 | نويسنده : شهروند مراغه ای |