مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی: مراغه میزبان بانوان ورزشکار بهبود یافته از دامان اعتیاد است

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: مراغه میزبان بانوان ورزشکار استان در دومین المپیاد ورزشی بهبود یافتگان رها شده از دامان اعتیاد است.

 

محسن ارشدزاده، روز شنبه در حاشیه بازدید از خانه سالمندان خواجه نصیر مراغه  افزود : این مسابقات روز چهارشنبه به میزبانی مرکز ترک اعتیاد اطهر در مجتمع ورزشی تختی مراغه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دومین المپیاد ورزشی بهبود یافتگان آذربایجان شرقی در دو گروه مردان و زنان از روز گذشته آغاز شده، اظهار کرد : این المپیاد ورزشی در رشته های والیبال، فوتسال، دارت، طناب کشی، تنیس روی میز، شنا، دومیدانی، شطرنج، آمادگی جسمانی، فوتبال دستی، قویترین مردان و بازی های سنتی برگزار می شود.

ارشدزاده ادامه داد : بیماران اعتیاد جزئی از ملت و واقعیت های جامعه هستند و ما به عنوان مسوولان این حوزه باید برای درمان و مراحل پس از درمان آنان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم و بتوانیم با حرفه آموزی و اشتغال مانع لغزش مجدد بهبودیافتگان شویم.

مسوول مرکز ترک اعتیاد اطهر مراغه نیز در این ارتباط گفت : این مسابقات روز چهارشنبه 14 مرداد با حضور27 ورزشکار بهبود یافته برگزار می شود.

فریبا ولی پور اقدام افزود : ورزشکاران در رشته های آمادگی جسمانی، طناب زنی، شطرنج، دارت، دو میدانی و بازیهای سنتی با هم به رقابت می پردازند.

وی اظهارکرد : مسابقات گروه بانوان به صورت انفرادی برگزار می شود و مهمترین هدف از برگزاری این المپیادها، بازیابی شخصیت اجتماعی بهبود یافتگان است.

دومین المپیاد ورزشی بهبود یافتگان مردم آذربایجان شرقی در 10 رشته والیبال، فوتسال، دارت، طناب کشی، تنیس روی میز، شنا، دو میدانی، شطرنج، آمادگی جسمانی، فوتبال دستی، قویترین مردان و بازی های سنتی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، اداره کل بهزیستی، سازمان ورزش و جوانان و تعدادی دیگر از دستگاه های اجرایی هم اکنون در تبریز در حال برگزاری است.

در مجموع، 300 ورزشکار در این دوره از المپیاد با یکدیگر به رقابت می پردازند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:, | 12:14 | نويسنده : شهروند مراغه ای |