شهردار مراغه: آماده پاسخگویی به سووالات اعضای شورا در جلسه علنی هستم

شهردار مراغه گفت: آماده پاسخگویی به سووالات اعضای شورای اسلامی این شهر در یک جلسه علنی هستم.

 

نادر ابراهیمی با اشاره به اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی در خصوص طرح استیضاح وی از سوی شورای اسلامی این شهر افزود : به منظور تنویر افکار عمومی، آماده ام در وقت قانونی و با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات و همکاران شهرداری به سووالات اعضای شورای اسلامی پاسخ دهم.

وی، طرح سووال از سوی اعضای شورای اسلامی از شهردار را حق قانونی آنان اعلام کرد و گفت : امیدوارم این اقدام آنان و ارایه طرح استیضاح، به دور از مسایل شخصی باشد.

ابراهیمی ادامه داد : طبق قانون آماده دفاع از عملکرد خود در طول حدود هشت سال خدمت به عنوان شهردار در شهرداری مراغه هستم.

وی، با بیان اینکه مردم سرمایه اصلی نظام اسلامی و مسوولان هستند، گفت : وظیفه همه مسوولان، ارایه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایت آنان است.

هفته گذشته شورای اسلامی شهر مراغه طی نامه ای با طرح 12سووال، طرح استیضاح شهردار مراغه را ابلاغ کرد و در آن بر حضور شهردار در اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر و پاسخ گویی به سووالات تاکید شده است.

سووالات اعضای شورای اسلامی مراغه از شهردار شامل، علت قصور در کنترل و نظارت بر امورات که موجب اختلاس حدود 30 میلیارد ریالی در شهرداری، 700 میلیون ریال در تاکسیرانی و یک میلیارد و 200 میلیون در عوارض خودرو شد.

دلیل اطاله امورات ارباب رجوع توسط شهرداری که موجبات نارضایتی و سردرگمی شهروندان شد و عدم نظارت دقیق نسبت به اجرای طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری که موجب اجرای غیرفنی و اصولی آن ها از سوی مجریان شد از دیگر سووالات شورای اسلامی شهر از شهردار مراغه است.

ارایه نکردن به موقع متمم و تفریغ بودجه به شورای شهر، ارایه نکردن گزارش عملگرد مالی و ریزدرآمد و هزینه شهرداری تا پانزدهم هر ماه به شورای شهر، بکارگیری پرسنل اضافی بدون مجوز از مقامات ذیربط و راه اندازی نکردن به موقع کارخانه کمپوست از دیگر سووالات مطرح شده شورای اسلامی مراغه در نامه خود به شهردار است.

شهر 170هزار نفری مراغه با سه منطقه شهرداری پس از تبریز دومین شهر بزرگ آذربایجان شرقی محسوب می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:, | 12:15 | نويسنده : شهروند مراغه ای |