جمعی از مردم مراغه در محکومیت کودک‎کشی رژیم صهیونیستی تجمع کردند

 جمعی از مردم و نمازگزاران شهرستان مراغه در اعتراض به کودک کشی رژیم صهیونیستی در امامزاده سیدمحمد (ع) این شهر تجمع کردند.

 

این تجمع اعتراض آمیز، روز چهارشنبه در دفاع از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات وحشیانه روز جمعه صهیونیست ها و به آتش کشیدن کودک 18 ماهه برگزار شد.
استاد حوزه و دانشگاههای مراغه در این آیین گفت : دنیای کنونی شاهد جنایات رژیم صهیونیستی بوده ولی کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر این جنایت ها سکوت اختیار کرده اند.
حجت الاسلام حمدالله مهدی دوست افزود : تنها جامعه ای که اکنون در مقابل این رژیم ساکت ننشسته و از رهبر، دولت و مردم آن گرفته تا کوچکترین و بزرگترین شخصیت هایش این جنایت را محکوم کرده اند، ملت بیدار ایران است.
وی به دشمنی تاریخی آموزه های رژیم صهیونیستی با مسلمانان اشاره و اظهار کرد : جنایت های این رژیم در فلسطین اشغالی بیش از حد شده و مسلمانان باید تمام توان خود را برای مقابله با آن انجام دهند.
در این آیین جمعی از مردم و نمازگزاران با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام و از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کردند.
حمله صهیونیست ها طی روزهای اخیر به خانه ای متعلق به خانواده ای فلسطینی و آتش زدن آن منجر به آتش گرفتن کودک 18 ماهه خانواده شد.
انتشار این خبر در رسانه های منطقه و جهان موجی از خشم مسلمانان را برانگیخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 10:41 | نويسنده : شهروند مراغه ای |