دبیر کمیسیون ماده 99 استانداری آذربایجان شرقی: ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها باید توسط دهیاریها ر

دبیر کمیسیون ماده 99 استانداری آذربایجان شرقی گفت: تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز خارج از محدود شهر و در روستاها باید توسط دهیاری ها رصد و برای برخورد با آن ها به مراجع ذی صلاح اعلام و از ادامه روند آن ها جلوگیری شود.

 

علی نادری، روز چهارشنبه در جلسه صدور پروانه های ساختمانی در جمع دهیاران بخش مرکزی مراغه در فرمانداری این شهرستان افزود : از همان ابتدای شروع عملیات ساخت باید از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر و روستاها ممانعت شود.
وی اظهار کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز از اهمیت بالایی در هر شهرستان برخوردار بوده و استانداری بر پیگیری این موارد از سوی دهیاران روستاها تاکید داشته و باید در این ارتباط تمامی ساخت و سازها رصد و نسبت به صدور اخطار و پیگیری این روند تا صادر شدن رای از مراجع قضایی تلاش کنند.
دبیر کمیسیون ماده 99 استانداری آذربایجان شرقی از دهیاران خواست به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، سرکشی های مداوم و دقت نظر بیشتری به منطقه خود داشته باشند.
نادری یادآوری کرد: دستگاه های متولی اگر از همان ابتدا که یک آجر برای سازه غیرمجاز بنا نهاده می شود با موضوع برخورد کنند، راحت تر می توان از گسترش معضلات بزرگتر جلوگیری کرد.
وی گفت: دهیاران و مسوولان در صورت مشاهده کوچکترین مورد ساخت و ساز غیرمجاز باید موضوع را به طور جدی پیگیری کرده و حکم قضایی را برای تخریب بنا بگیرند چرا که در این خصوص دادستانی نیز اعلام آمادگی کرده و نهایت همکاری را خواهد داشت.
بخشدار مرکزی مراغه نیز در این آیین از تشکیل 137 پرونده تخلف ساخت و ساز خارج از محدوده شهر و در روستاها توسط دهیاری های مرکزی این شهرستان خبر داد.
حسین گل محمدی افزود: این پرونده ها هم اکنون توسط بخشداری رسیدگی و تکمیل می شود و در روزهای آینده برای صدور رای به استانداری ارسال می شود.
بخش مرکزی مراغه با 74 روستا دارای 68 هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با 245 نفر عضو و 57 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای 173 روستا شامل 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجو است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:, | 16:54 | نويسنده : شهروند مراغه ای |