مدیر آموزش و پرورش مراغه: آزادگان سندهای افتخار و عزتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

 مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: آزادگان سندهای افتخار و عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

جلیل اسلامی، روز سه شنبه در آیین دیدار با آزادگان فرهنگی این شهرستان افزود: روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و پا گذاشتن بر روی خاک وطن، به طور قطع مهم ترین خاطرات آزادگان است.
وی اظهار کرد: درگذشت امام (ره) و نبود ایشان در کنار آزادگان نیز خاطره تاسف بار آن زمان برای آزادگان بود که موجب ناراحتی و جاری شدن اشک آنان شد.
اسلامی، ادامه داد: صبر و استقامت شما در دوران اسارت و ایثارگری های شهدا و جانبازان، سبب شده که مسوولان همواره آنان را سرمشق کارشان قرار دهند.
مسوولان آموزش و پرورش مراغه در این آیین با حضور در منزل آزاده فرهنگی رضا رحیمی یاد ، خاطره سالروز ورود آزادگان به میهن را گرامیداشت.
این آزاده سرافراز در سال 1367 در منطقه دهلران به اسارت گرفته شد و به مدت 27 ماه در کمپ سه موصل عراق دوران اسارت خود را سپری کرد.
همچنین مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان این اداره با حضور در آموزشگاه نمونه سیفی این شهرستان با آزاده فرهنگی مقصود قربان پور دیدار کردند.
این آزاده در دوران دفاع مقدس در منطقه ذبیدات در جنوب کشور به اسارت گرفته شد و دوران اسارت خود را به مدت 26 ماه در اردوگاه تکریت عراق سپری کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 10:10 | نويسنده : شهروند مراغه ای |