امام جمعه مراغه: آزادگان از سلامت خود در راه اعتلای اسلام گذشتند

امام جمعه مراغه گفت: سلامتی بهترین نعمتی بوده که آزادگان دفاع مقدس از آن در راه خدا و اسلام گذشتند.

 

آیت الله محمد تقی پورمحمدی، روز سه شنبه درآیین تجلیل از آزادگان دفاع مقدس این شهرستان با بیان اینکه بهترین سرمایه هرانسان، سلامتی جسمانی وی است، افزود : آزادگان اسلام همپای سایرایثارگران، دردفاع از مهین و آرمان های انقلاب اسلامی از سلامت خود گذشتند تا خللی در راه حفظ انقلاب و آرمان های آن ایجاد نشود.
وی اظهارکرد : آزادگان اسلام، درکشورغربت که تمام توان خود را برای براندازی ایران اسلامی گذاشته بود، توانستند با صبر و استقامت خود، پهلوان منشانه ایستادگی کرده و ثابت کنند پایبندی به آرمان های انقلاب در وجود آنان نهفته است.
امام جمعه مراغه گفت : ایستادگی آزادگان در طول مدت اسارت خود با وجود شکنجه های روحی و روانی و تبلیغات گسترده رژیم بعثی، موجب شد که انقلاب اسلامی در صدور آرمان ها و قدرت نرم خود در برابراذهان جامعه اسلامی بیش از گذشته موفق شود.
آیت الله پورمحمدی، همچنین با اشاره به اینکه نبود امام راحل بعد از آزادی آزادگان، نارحتی برای آنان فراهم کرد، ادامه داد : این خلا با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران جبران شد و آنان در زیر سایه ایشان همانند گذشته با نفس خود از آرمان های انقلاب و اسلام حمایت می کنند.
وی یادآوری کرد : تمامی خدمات ارزنده ایثارگران برای انقلاب اسلامی مهم بوده و اگر مسوولان تمام تلاش خود را در راستای حمایت از این اقشار بکنند، باز هم کم است.
شهرستان مراغه، 154 آزاده سرافراز دارد که هفت نفر از آنان با نوشیدن شربت شهادت به همرزمان خود پیوسته اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 10:11 | نويسنده : شهروند مراغه ای |