امام جمعه مراغه: وحدت نیاز امت اسلامی برای پیروزی در برابر متجاوزان است

امام جمعه مراغه با اشاره به تشدید حمله رژیم آل سعود به مردم مظلوم یمن، گفت: وحدت مهمترین نیاز امت اسلامی در زمان کنونی برای پیروزی در برابر متجاوزان است.

 

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: اکنون ظالمان و قدرت طلبان جهانی و منطقه ای با ترفندهای مختلف علیه امت اسلامی جنگ آغاز کرده اند که برای مقابله با آنان نیاز به وحدت و یکپارچگی مردم مسلمان است.
وی اظهار کرد: اگر امت اسلامی با هم یکپارچه و متحد بودند، اکنون هیچ کدام از جنگ ها در منطقه از جمله اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، کشتار مردم عراق و سوریه توسط گروه تروریستی داعش و حمله رژیم آل سعود به یمن اتفاق نمی افتاد.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم یمن گفت: مردم این کشور فقط در برابر تجاوزهای رژیم آل سعود از خود دفاع می کنند با این حال متجاوزان با مسدود کردن راه کمک و امداد رسانی به آنها، علیه بشریت جنایت می کنند و جامعه جهانی هم در برابر این جنایت ها سکوت کرده است.
آیت الله پورمحمدی، با اشاره به 30 مرداد روز جهانی مساجد،اظهار کرد: مسجد مهمترین پایگاه و سنگر در اسلام است زیرا پایه آن بر اخلاص استوار شده و به هیچ گروه، حزب و دسته سیاسی و غیر سیاسی خاصی وابستگی ندارد.
وی گفت: مسجد در صدر اسلام و نیز در طول دوران مبارزات انقلابی ملت ایران همواره محور و کانون تلاش ها و فعالیت های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی بوده و توانسته تحولات بسیاری را در جامعه اسلامی ایجاد کند.
امام جمعه مراغه با اشاره به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور ،یادآوری کرد: همه باید قدردان تلاش اسرا و از خودگذشتگی، صبر و استقامت آنها و خانواده آزادگان باشیم.
آیت الله پورمحمدی، افزود: تاریخ قادر به بیان لحظات سختی که بر اسرا در زندان های بعثی گذشت، نبوده و این افراد بخاطر انقلاب، آرمان ها و ارزش های اسلام و امام راحل همه این سختی ها را تحمل کرده و سربلند و پیروز شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394برچسب:, | 17:10 | نويسنده : شهروند مراغه ای |